Tragèdia a les carreteres de Tarragona aquest divendres, 15 de setembre. A les dues del migdia els serveis d'emergències rebien un avís per un greu accident a la carretera N-420 a l'altura de Móra d'Ebre, a la Ribera d'Ebre.
Un cotxe i un camió havien xocat frontalment al punt quilomètric 819,5 per causes que s'estan investigant. Immediatament, els serveis d'emergències han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i un helicòpter medicalitzat.
Malgrat els esforços del SEM, la passatgera del turisme ha perdut la vida al lloc dels fets. Era una jove, H.D., de només 23 anys, veïna de Móra la Nova. El conductor del turisme també ha patit ferides de gravetat a causa de l'impacte amb el camió.
L'home ha estat traslladat a l'hospital de Móra per carretera, però un cop les pluges ho han permès, l'han dut amb helicòpter a l'hospital Joan XXIII de Tarragona, on està ingressat en estat greu. El conductor del camió ha resultat il·lès.
Amb la mort de la jove veïna de Móra la Nova, ja són 110 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes en accidents de trànsit aquest 2023.
Una jove de 23 anys, veïna de Móra la Nova, la víctima de l'accident a l'N-420
Un camió i un cotxe han xocat frontalment per causes que s'investiguen | A banda de la víctima, el conductor del turisme també ha resultat ferit greu
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2023 a les 18:14
Actualitzat el 15 de setembre de 2023 a les 18:27
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona