Una multitudinària batalla campal entre joves a Roda de Berà acaba amb un detingut

L'arrestat, un jove de 19 anys i veí del municipi, va haver de ser atès pel seu estat de nervis

Publicat el 27 d’abril de 2022 a les 17:32

La Policia Local de Roda de Berà va detenir el passat dilluns un jove de 19 anys com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces amb arma blanca en el marc d'una baralla multitudinària amb entre 10 i 15 persones a la via pública. Ho ha avançat el 'Diari Més', que ha afegit que els policies rodencs, que van desplaçar fins al lloc dels fets dues patrulles, van haver de sol·licitar reforços als Mossos d'Esquadra.

 

Els cossos policials van aconseguir restablir l'ordre públic i van dissoldre la baralla, procedint a la identificació de tots els participants en la batussa. Durant aquest procés d'identificació, es va produir la detenció d'un jove, de 19 anys i veí de Roda de Berà, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces amb arma blanca.

 

El detingut va ser atès pels sanitaris a causa del seu estat de nervis

L'arrestat va ser traslladat a les dependències policials on es van instruir les diligències, tot i que més tard va haver de ser atès en un centre mèdic a causa de l'estat de nervis que presentava. Posteriorment, va ser lliurat als Mossos d'Esquadra del Vendrell.

 

Així mateix, un home, de 25 anys i veí de les Franqueses del Vallès, va ser traslladat per efectius del SEM al CAP de Torredembarra.