VÍDEO | Batalla campal a l'Ebre: fugen en cotxe, xoquen i s'acaben llençant al mar

S'hi van veure implicades una quinzena de persones i van volar taules, cadires i objectes de vidre

Publicat el 21 de juny de 2023 a les 10:21
Actualitzat el 21 de juny de 2023 a les 10:33
Batalla campal entre una quinzena de persones en una zona de restauració a l'Ametlla de Mar. Els fets van tenir lloc als voltants de la plaça Catalunya i els testimonis que eren a la zona van haver de fugir davant de la gravetat de la situació.

La baralla multitudinària es va iniciar pels volts de la una de la matinada del passat dissabte, 17 de juny, i s'hi van veure implicades una quinzena de persones. Una discussió per temes de drogues va anar pujant de to fins a convertir-se en una batalla entre un grup d'origen magrebí i uns joves de Tàrrega.

Taules, cadires, ampolles i gots de vidre dels bars de la zona van volar amb la baralla i, quan els fets van descontrolar-se, es va iniciar una fugida amb vehicles. Un d'ells va anar en direcció contrària i conduint de manera temerària i fins i tot va intentar baixar per les escales d'un carrer pròxim a la zona.