Un motorista ha mort aquest diumenge en un accident a l'N-340 al Vendrell, segons ha informat el Servei Català del Trànsit. Els Mossos han rebut l'avís quan passaven pocs minuts de dos quarts de dotze del matí.
Per causes que s'estan investigant, una motocicleta ha xocat amb un turisme i un totterreny. Com a conseqüència de la topada, el conductor de la motocicleta ha mort, un home de 54 anys i veí de Creixell.
Amb aquesta ja són 41 les víctimes mortals en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes. Arran del sinistre s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Xoc múltiple mortal a l'N-340: Perd la vida un veí de Creixell de 54 anys
Un motorista ha mort aquest diumenge en un accident a l'N-340 al Vendrell
ARA A PORTADA
-
Rusc 2025: El Festival de Poesia al Museu Terra de l’Espluga de Francolí arriba al seu punt àlgid Albert Oliva
-
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 23 d’abril de 2023 a les 17:38
Actualitzat el 23 d’abril de 2023 a les 17:42
Et pot interessar
-
Successos Quinze anys de presó per a un dels condemnats per matar un home a Reus l'any 2023
-
Successos Detenen un home a Cambrils que transportava més de 200 quilograms d'haixix
-
Successos Detingut in fraganti un home que intentava adquirir medicaments amb receptes falses a la Conca de Barberà
-
Successos Estabilitzen l'incendi que s'ha declarat en una finca agrícola a l'Alt Camp
-
Successos Intercepten un venedor il·legal del top manta a Tarragona amb més de 700 peces falsificades
-
Successos Absolen l'home acusat d'abusar d'una menor a la Part Baixa de Tarragona el 2024