L'Ajuntament de Calafell ha presentat la temporada de tardor del Teatre Joan Colet, conformada per set espectacles que tindran lloc entre el 17 de setembre i el 17 de desembre. Quatre seran de la temporada d'espectacles infantils de la Xarxa, mentre que els altres seran produccions pròpies.
La regidora de Cultura, Mònica Trepat, ha destacat que la programació de tardor serà "fresca i divertida" i que tindrà "un important component musical". Els espectacles de producció pròpia començaran el 17 de setembre amb 'Els capdevila on tour', per continuar el 4 de novembre amb 'Calladitas estáis más guapas' i el 3 de desembre amb l'obra 'Quasi òpera'.
Pel que fa als espectacles infantils, es podrà veure el teatre amb titelles de 'Kariguri' (24 de setembre), els titelles de 'Hamelí' (29 d'octubre), el circ i la màgia de l'obra 'Antipasti' (19 de novembre) i el teatre i titelles de 'Les pirates de terra endins' (17 de desembre).
Calafell presenta la temporada de tardor del Teatre Joan Colet
Cultura
S'inclouen diversos espectacles per al públic infantil
ARA A PORTADA
-
Societat Cornudella i la Morera de Montsant tancaran els accessos al Parc Natural de la Serra de Montsant per l'eclipsi ACN
-
-
-
Successos Desarticulen un grup criminal que cultivava marihuana en interiors al Camp de Tarragona i el Penedès TarragonaDigital
-
Cultura Unes 7.000 persones visiten el renovat Fòrum de la Colònia de Tarragona durant el mes de portes obertes Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
30 d’agost de 2023 a
les 09:46
Actualitzat el
30 d’agost de 2023 a les
09:57
Et pot interessar
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 31 de juliol al 2 d'agost a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura Posen data a la inauguració de la recuperada torratxa de la Casa Navàs de Reus
-
Cultura
El Rusc de l'Espluga de Francolí afronta els dies forts de la catorzena edició
-
Cultura
Les Nits Daurades ompliran Salou de concerts, focs artificials, cultura i activitats vinculades a l'eclipsi
-
Cultura
Tot a punt a Cambrils per gaudir de la 51a edició del Festival Internacional de Música
-
Cultura
Rocío Molina serà la cap de cartell del festival Tarragona Sona Flamenc 2026
