El Jardí de la Casa Rull torna a ser l'escenari d'un clàssic de l'estiu a Reus, el cicle de cinema d'estiu que oferirà una selecció de pel·lícules dels gèneres fantàstic, de ciència-ficció, terror i aventures, organitzat per l'Associació de Jugadores i Jugadors de Rol de Reus. El programa inclou tant títols que s'han convertit en referents del cinema com produccions més recents. Les sessions se celebraran a l'aire lliure cada dilluns a les 22.00 hores, des del 7 de juliol fins al 25 d'agost, al carrer Sant Joan número 27.
Abans de cada projecció es farà una breu presentació de la pel·lícula, i un cop finalitzada s'obrirà un espai de debat per comentar-la. L'entrada és gratuïta i no cal inscripció prèvia, tot i que l'aforament és limitat i les cadires s'assignaran per ordre d'arribada. Les pel·lícules se subtitularan per a persones sordes.
Aquest és el calendari de les pel·lícules programades:
- 7 de juliol: Flow (2024)
- 14 de juliol: It Follows (2014)
- 21 de juliol: Ad Astra (2019)
- 4 d'agost: Rango (2011)
- 11 d'agost: Alien: Romulus (2024)
- 18 d'agost: El faro (2019)
- 25 d'agost: L'hoste (2006)
L'organització va a càrrec de l'Associació de Jugadors i Jugadores de Rol de Reus, amb el patrocini del Jardí de la Casa Rull i la col·laboració de l'Institut Municipal Reus Cultura i la Diputació de Tarragona.