El duet de Valls, Figa Flawas, ha presentat aquest divendres la seva nova cançó ‘Aurora’ (Halley Records), inspirada en els corridos tumbados, el nou estil que uneix el folk tradicional mexicà i llatinoamericà amb la música urbana més avantguardista.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t0gy3b9rEWU[/youtube]
Allunyats de les temàtiques més dures del gènere, els integrants del duet es fan seu aquest estil i li donen la volta per explicar “una història de desamor on el despit provocat pel rebuig acaba esdevenint una gran cançó”. Segons la discogràfica, es tracta d’una tragicomèdia que cuinen “amb un toc de tristesa, un pessic de sàtira i molta energia positiva”.
La cançó es complementa amb la col·laboració - a la secció dels vents - dels Stay Homas i el clip que firma el seu realitzador Liam D, que anteriorment ha rodat també les propostes audiovisuals de les cançons ‘Mussegu’, ‘Diabla’ i ‘Xalalà’.
Immersos en una gira amb una setantena de concerts per tot el territori, amb l’estrena d’’Aurora’ els vallencs Pep Velasco i Xavier Cartanyà se sumen a la tendència mundial nascuda entre Mèxic i els Estats Units, amb referents que encapçalen les llistes de les principals plataformes digitals.
El duet vallenc Figa Flawas estrena cançó inspirada en els 'corridos tumbados'
'Aurora' és el nou tema del duet vallenc amb col·laboració amb Stay Homas, el qual barreja el folk tradicional mexicà i llatinoamericà amb la música urbana més avantguardista
ARA A PORTADA
-
La Diputació tria els cinc estudis d'arquitectura que optaran a la remodelació de l'edifici de Caixa Tarragona TarragonaDigital
-
-
Nou maldecap pels usuaris dels trens Regionals de Tarragona: tornen els autobusos per noves obres TarragonaDigital
-
El Port de Tarragona prepara el Moll de Castella per a l'arribada de grans vaixells mercants TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Reus duplica l'espai d'aparcament públic dissuasiu amb 886 noves places TarragonaDigital
Publicat el
01 de setembre de 2023 a
les 09:09
Actualitzat el
01 de setembre de 2023 a les
13:02
Et pot interessar
-
Cultura
Les propostes del cicle «En Dansa» arriben a les instal·lacions del Port de Tarragona
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 6 al 8 de març a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura
Una xerrada del meteoròleg Francesc Mauri, proposta destacada del Casal per Setmana Santa de Tarragona
-
Cultura
Reus esdevé la capital de la dansa amb la dotzena edició del Premi Internacional Roseta Mauri
-
Cultura
La sisena edició del Circ Llunar de Reus programa enguany vuit espectacles
-
Cultura
El Moll de Costa celebra el 40è aniversari amb l’exposició «Navegant l’art. Fons d’Art del Port de Tarragona»
