El Vendrell obre de nou el balcó de l'Ajuntament als veïns per gaudir de la Festa Major

Del 3 al 19 de juliol es poden omplir les butlletes per prendre part al sorteig

Publicat el 27 de juny de 2023 a les 13:48
Actualitzat el 27 de juny de 2023 a les 13:56
El balcó de l'Ajuntament del Vendrell es tornarà a obrir als veïns del municipi per la Festa Major de Santa Anna. La regidora de Participació Ciutadana i Cultura Popular, Mariona Figueras, ha explicat que dues persones, amb un acompanyant cadascuna, podran veure la cercavila del dia 26 i la del dia 27 des de dalt del consistori. 

Seran, doncs, quatre persones cadascun dels dos dies les que podran accedir al balcó per veure des d'un lloc privilegiat aquests dos actes. Els interessats poden omplir la butlleta per prendre part al sorteig i dipositar-la a les urnes que hi haurà del 3 al 19 de juliol a l'Ajuntament, al CIT o a l'oficina de Turisme de Coma-ruga. També es podrà fer a través de l'app eAgora.

Aquesta iniciativa es va posar en marxa el 2016 i, després de dos anys de parèntesis per la pandèmia, es va tornar a recuperar el passat 2022.