Els espectacles que no et pots perdre en el 10è PrimaverArt al Morell

El festival d'arts escèniques al carrer del Morell se celebra aquest cap de setmana, entre el 24 i el 27 d'abril, amb més d'una desena d'espectacles que faran les meravelles de petits i grans

  • El PrimaverArt arriba enguany al desè aniversari. -
Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 10:05

El PrimaverArt, el festival d'arts escèniques al carrer del Morell, arriba aquest 2025 a la seva desena edició. Una dècada apostant per la cultura gratuïta, oberta i accessible per a tothom, amb una programació pensada per a tots els públics. Del 24 al 27 d'abril, el municipi tornarà a ser escenari d'espectacles de circ, clown, teatre, música i dansa.

Com a gran novetat d'enguany, cada espectacle es representarà dues vegades, amb l'objectiu que més persones en puguin gaudir i que les companyies tinguin més oportunitats de mostrar la seva feina.

El 10è PrimaverArt se celebrarà del 24 al 27 d'abril de 2025, com és habitual en el cap de setmana posterior a Setmana Santa. Durant quatre dies, el festival oferirà 13 espectacles que combinen propostes de circ acrobàtic i còmic, teatre de carrer, dansa i música en directe.

Espectacles imprescindibles del PrimaverArt 2025

A continuació, destaquem alguns dels espectacles més esperats d'aquesta edició i que faran les meravelles de petits i grans:

FORAT – Companyia Dudu Arnalot

  • 25 i 26 d'abril, 22 h
  • Plaça Era del Castell
  • Clown gestual i teatre amb màscares en una proposta poètica i surrealista, per a tots els públics.
  • Aforament limitat

SUSTO – Companyia Maite Guevara

  • 25 d'abril, 22 h
  • Parc Maria Mercè Marçal
  • Una comèdia de terror amb quatre artistes que volen espantar el públic, però descobreixen que no és tan fàcil.
  • Recomanat per a majors de 12 anys
  • Aforament limitat

L'Y - ÀNSIA PER VOLAR – Yldor Llach

  • 27 d'abril, 11.30 h i 17 h
  • Parc Maria Mercè Marçal
  • Espectacle de circ inspirat en el Petit Príncep, amb bicicleta artística i roda Cyr. Una proposta visual i poètica.
  • Per a tots els públics

WOOF – Companyia Pere Hosta

  • 26 d'abril, 11 h i 17.30 h
  • Jardí de l'Ajuntament
  • Un pallasso interpreta el món a través dels ulls d'un gos. Un espectacle tendre, fidel i divertit per a tota la família.
  • Per a tots els públics

SÓC – Marta Sitjà

  • 27 d'abril, 19 h
  • Cruïlla Rambla Pau Casals amb Joan Maragall
  • Un espectacle de circ que reivindica la diversitat, l'autenticitat i la llibertat d'expressió.
  • Recomanat per a majors de 5 anys

EL SOMNI D'UN PARDAL – Companyia Circ Panic

  • 26 d'abril, 11 h i 17.30 h
  • Plaça de la Fàbrica
  • Un viatge visual i poètic amb tocs de cinema mut, on el clown i l'equilibri creen una experiència única.
  • Per a tots els públics

El PrimaverArt del Morell és un festival consolidat que aposta per l'art escènic al carrer com a eina de transformació cultural i social. És una proposta familiar, oberta i de qualitat, que any rere any reuneix públic local i visitants d'arreu del territori.