Figuerola del Camp enceta la Festa Major de Sant Jaume

Demà tindrà lloc la professó i l'eucaristia en honor al patró del municipi

Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 11:55
Figuerola del Camp enceta avui la Festa Major de Sant Jaume. Avui divendres dia 21, tindrà lloc la trobada de gegants a la tarda, que donarà pas al pregó, de la mà de Josep Maria Rovira, president de la Cambra de Comerç de Valls. També hi haurà el sopar a l’envelat i el ball amb el Grup Loren.

Demà dissabte, després de la celebració de l’eucaristia a les 12 h es farà la professó en honor de sant Jaume, encapçalada pel ball de Cavallets de Valls. Tot seguit hi haurà vermut a l’Abadia i ballada de sardanes a la plaça de la Llibertat. Ja a la tarda, s’ha previst un torneig de ping-pong al local dels joves, l’actuació del Ball de Bastons de Valls a la pista i el sopar de coques salades i cervesa artesana que organitzen els joves. La jornada acabarà amb un correfoc i la Nit Jove, amb Incendi, DJ Riz i DJ K-Ba.

Els actes de diumenge començaran amb una competició de bitlles catalanes. També al matí hi haurà portes obertes als museus del poble. Després de missa es farà el tombacarrers amb la Xaranga Tarorata seguida del dinar de paella, un acte que enguany s’ha recuperat. A la tarda es farà un partit de futbol i a les 22 h, música amb DJ Bomba Estereo a la piscina.

Dilluns 24 serà el darrer dia de la festa major de Figuerola. Al matí s’ha organitzat la festa aquàtica a la piscina i, a la tarda, una sessió de jocs i una activitat amb els diables. Després del sopar de motxilla a l’envelat a les 21.30 h es tancarà la festa de Santa Jaume amb una traca final a càrrec del Grup de Diables del Pla de Santa Maria.