La Unió Anelles de la Flama de Valls celebrarà aquest diumenge 5 de novembre, la Final del Campionat de Catalunya de Colles Sardanistes en categoria infantil i juvenil i el 52è Concurs de Colles Sardanistes de Valls. Com és habitual, l’escenari que acollirà l’acte serà la plaça del Pati a partir de dos quarts de dotze del migdia.
La Cobla Contemporània serà l’encarregada de posar la banda sonora a la jornada. A més, el ball de Cavallets de Valls farà una ballada de lluïment a la pausa entre les dues competicions. En aquesta ocasió, Valls acollirà fins a 24 colles sardanistes vingudes de les quatre demarcacions de Catalunya.
Pel que a la Final del Campionat de Catalunya, hi prendran part, en la categoria d’infantils, les colles Belluguets, Ocells del Bosc, Petits Amunt i Crits, Petits Tarragona Dansa, Trapelles i Xiroia. En la categoria de juvenils, hi participaran les colles Cabirols, Guspira, Mediterrània Jove, Nova Tarragona Dansa i Xàldiga.
En relació al 52è Concurs de Colles Sardanistes hi competiran les colles Els Bonvaires, Ocells de la Pessigolla, Menuts Dansaires i Floquets, en la categoria infantils lliures; la colla Llentiscle, en la categoria juvenils lliures; les colles Tarragona Dansa, Amunt i Crits, Maig i Dansaires del Penedès, en la categoria grans; i les colles Toc de Dansa, El Carrilet, Penedès i Continuïtat, en la categoria veterans. En cas de pluja o fort vent, l’acte es traslladarà a la Sala Kursaal.
Valls acollirà la Final del Campionat de Colles Sardanistes de Catalunya
La Unió Anelles de la Flama també organitza el 52è Concurs de Colles Sardanistes
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 10:02
Et pot interessar
-
Cultura La Bisbal del Penedès posa en marxa el primer Pla Municipal de Lectura del municipi
-
Cultura El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus amb activitats per a tota la família
-
Cultura Una nit per descobrir els secrets millor guardats del Museu del Port de Tarragona
-
Cultura El cel de Tarragona tornarà a il·luminar-se amb la 33a edició del Concurs de Focs Artificials: les dates i tots els detalls
-
Cultura Renovació al capdavant del Centre de Lectura de Reus: l'ateneu tindrà la seva primera presidenta
-
Cultura La segona sessió prèvia del festival TETA de Tarragona arriba a la Sala del Sarcòfag d'Hipòlit