Els propers 7, 8 i 9 de setembre, Vimbodí i Poblet acollirà les Festes Quinquennals de la Mare de Déu dels Torrents. Ara, la Parròquia de la Transfiguració del Senyor i la comissió de les Festes Quinquennals han convocat un concurs de cartells per les pròximes festes Quinquennals.
El concurs és adreçat a tothom que hi vulgui participar major de divuit anys. El premi serà un trofeu relacionat amb la vila. Els originals hauran de presentar-se amb un pseudònim identificador escrit al darrere. Hauran d'anar acompanyats d'un sobre tancat, a l'interior del qual hi hauran de constar el nom i els cognoms, el correu electrònic i el telèfon de l'autor/a, així com la població de residència. A l'exterior d'aquest sobre hi haurà de constar el mateix pseudònim escollit per identificar el cartell.
Les obres podran presentar-se fins al 15 de març presencialment a l'oficina de l'Ajuntament en horari d'atenció al públic o per correu postal a la Parròquia (carrer de l'Església, 19). La resolució del concurs es farà pública durant la segona quinzena del mes de març.
La comissió encarregada de seleccionar l'obra guanyadora estarà integrada per representants de la Comissió organitzadora i per professionals del món de les arts o del disseny gràfic.
Vimbodí i Poblet busca cartell per a les Festes Quinquennals de la Mare de Déu dels Torrents
Les obres podran presentar-se fins al 15 de març.
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 08:51
Et pot interessar
-
Cultura Falset escalfa motors per a la Fira del Vi amb presentacions a Tarragona i Reus
-
Cultura Tino Soriano és el tercer protagonista del cicle Experiència de Periodista
-
Cultura L'univers «El Petit Príncep» a l'Hospitalet de l’Infant
-
Cultura El Trapezi Reus posa a la venda les entrades per a la seva 29a edició