Acord tancat entre Saint-Gobain i els treballadors per al trasllat de la planta del Vendrell a l'Arboç

Economia

Els 80 treballadors del Vendrell mantindran les condicions laborals i l'empresa invertirà en una línia de producció d'extrusió

Publicat el 26 de juny de 2026 a les 17:46

La direcció de Saint-Gobain Sekurit Espanya i la representació dels treballadors de les plantes de la companyia al Baix Penedès han signat l'acord que regula el trasllat de la planta de Devisa, situada al Vendrell, a les instal·lacions de l'Arboç. Segons ha informat aquest divendres 26 de juny de l'empresa, el canvi d'ubicació es farà de manera gradual entre els mesos de juliol i novembre i els treballadors conservaran les seves condicions laborals i salarials.

L'acord que s'ha tancat també preveu una inversió en la màquina EXL8 per adaptar-la a les necessitats actuals de producció i mantenir l'activitat d'extrusió a Espanya. La societat Saint-Gobain Devisa continuarà existint i mantindrà la titularitat de l'activitat i de la plantilla, mentre que l'únic canvi serà el centre físic de treball.

Cal recordar que fa tres setmanes, la direcció de la companyia va anunciar el tancament de la planta de fabricació de vidres per a automoció que té al Vendrell. En aquest sentit, els 80 treballadors de la capital del Baix Penedès i la producció es traslladaran a la planta de l'Arboç, situada a pocs quilòmetres i amb una plantilla de 200 persones.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google