El Vendrell ha tancat aquest dimarts 4 d'abril la tercera campanya de bons de descompte al comerç local. Segons l'Ajuntament, entre el 17 de març i el 4 d'abril, els veïns han gastat 9.935 bons dels 10.000 que hi havia disponibles, el que suposa un 99,35% del total. Aquests descomptes s'han usat per fer 5.007 compres.
Els bons s'han bescanviat en 116 establiments de comerç i restauració del Vendrell. Els preferits han estat els de moda (2.932) i calçat (1.482), seguits a distància pels d'alimentació (860), esports (590), òptica (580), perruqueria i estètica (482), restauració (454) i electrònica (425).
L'aportació municipal ha estat de 100.000 euros mitjançant un conveni amb l'entitat Comerç del Vendrell (l'antic CIT) i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Tarragona. L'impacte total de la campanya ha estat de 380.000 euros.
El Vendrell tanca la tercera campanya de bons amb un 99% de vals gastats
Economia
Els establiments de moda i calçats han estat els preferits per fer servir els vals de descompte
ARA A PORTADA
-
Economia La demarcació de Tarragona manté un creixement econòmic «favorable i dinàmic», segons un estudi de la URV ACN
-
Societat Els treballadors de Dow a Tarragona convoquen quatre dies de vaga contra els acomiadaments ACN
-
Economia L'empresa reusenca MaserGrup compra el negoci de fabricació de Skjodt-Barrett a l'Amèrica del Nord ACN
-
Successos Detenen dos empleats d'una empresa de manteniment de línies elèctriques per robar cablejat a l'Espluga de Francolí ACN
Publicat el
06 d’abril de 2023 a
les 10:50
Et pot interessar
-
Economia
El Port de Tarragona signa el millor setembre des de 2017 i frega els 23 milions de tones des de principi d'any
-
Economia
La demarcació de Tarragona arriba a les 420.000 persones ocupades per primera vegada
-
Economia
L'Ajuntament de Tarragona impulsa una nova companya de Bons Comerç amb una dotació de 150.000 euros
-
Economia
Castellvell del Camp, els Pallaresos i Altafulla són els municipis més rics del Camp de Tarragona
-
Economia
El 5è Agrifood International Congress del Port de Tarragona identifica els disruptors del sector agroalimentari
-
Economia
L'IPC interanual de la demarcació de Tarragona torna a pujar i se situa en el 5%
