El Vendrell ha tancat aquest dimarts 4 d'abril la tercera campanya de bons de descompte al comerç local. Segons l'Ajuntament, entre el 17 de març i el 4 d'abril, els veïns han gastat 9.935 bons dels 10.000 que hi havia disponibles, el que suposa un 99,35% del total. Aquests descomptes s'han usat per fer 5.007 compres.
Els bons s'han bescanviat en 116 establiments de comerç i restauració del Vendrell. Els preferits han estat els de moda (2.932) i calçat (1.482), seguits a distància pels d'alimentació (860), esports (590), òptica (580), perruqueria i estètica (482), restauració (454) i electrònica (425).
L'aportació municipal ha estat de 100.000 euros mitjançant un conveni amb l'entitat Comerç del Vendrell (l'antic CIT) i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Tarragona. L'impacte total de la campanya ha estat de 380.000 euros.
El Vendrell tanca la tercera campanya de bons amb un 99% de vals gastats
Economia
Els establiments de moda i calçats han estat els preferits per fer servir els vals de descompte
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Bombers estabilitzen el 95% del perímetre de l'incendi d'Aiguamúrcia i treballen per evitar revifalles TarragonaDigital
-
Successos Els veïns evacuats de Querol esperen amb certa tranquil·litat l'evolució de l'incendi d'Aiguamúrcia TarragonaDigital
-
Cultura La polèmica de Barraques Tarragona arriba al concert de Rodrigo Cuevas al Camp de Mart TarragonaDigital
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
06 d’abril de 2023 a
les 10:50
Et pot interessar
-
Economia L'atur es manté estable a Tarragona durant el mes de juny amb més afiliats a la Seguretat Social
-
Economia
El sector turístic de Tarragona afronta l'estiu amb optimisme: preveu igualar les xifres de l'any passat
-
Economia
Ferrmed xifra en més de 7.000 milions les actuacions «urgents» a fer als corredors del Mediterrani i de l'Ebre
-
Economia
Acord tancat entre Saint-Gobain i els treballadors per al trasllat de la planta del Vendrell a l'Arboç
-
Economia
Els treballadors de Dow a Tarragona alerten que el sector químic està en perill: «El país es quedarà sense futur»
-
Economia
El Port de Tarragona consolida les bones xifres amb un creixement del 19% del tràfic marítim el mes de maig
