A més, en aquest mateix acte, aquestes empreses escolliran la persona que ocuparà la presidència i els membres del Comitè Executiu de la Cambra de Comerç de Reus durant els propers 4 anys.
El plenari de la Cambra de Comerç de Reus està format per un total de 33 vocals, dels quals 4 han estat designats de forma consensuada per les organitzacions empresarials. Seguidament, els 10 grups d'activitats empresarials han de seleccionar les 22 empreses que integraran el plenari. A més a més, entre els dies 21 i 27 de setembre, un total de 7 empreses amb majors aportacions voluntàries a la corporació presentaran les seves candidatures.
Laboratoris Serra Pàmies renuncia
El grup 3 era l'únic amb diverses candidatures, amb dues empreses concorrents. Aquesta situació requeria que es celebressin eleccions exclusivament per a aquest grup i per a la designació d'un únic vocal. No obstant això, amb la renúncia de Laboratoris Serra Pàmies S.A. el passat 4 de setembre, l'empresa La Industrial Algodonera S.A. va ser proclamada electa.
La Secretaria General de la Cambra de Comerç de Reus va registrar oficialment la renúncia el 4 de setembre i posteriorment va presentar-la a la Junta Electoral Territorial nº5. Aquesta junta va convocar i celebrar una reunió el divendres 8 de setembre, en la qual va validar i declarar La Industrial Algodonera S.A. com a empresa electa per a representar el grup 3 de la Cambra de Comerç de Reus.