REDESSA busca nous gestors per al servei de bar i cafeteria de l'edifici del Tecnoparc

L’objectiu és oferir un servei de restauració de qualitat que doni resposta a les necessitats de les empreses del Tecnoparc de Reus i als visitants de les fires i congressos

Publicat el 16 de juliol de 2025 a les 13:32

L’empresa municipal REDESSA ha publicat la licitació per a la concessió del servei de gestió i explotació del bar-cafeteria-fleca situat a l’edifici Tecnoparc, al Parc Tecnològic i d’Innovació del Tecnoparc de Reus. A través d’aquesta licitació, REDESSA vol oferir un servei de qualitat que doni resposta a les necessitats dels més de 50 projectes instal·lats en l’àmbit del Tecnoparc, empreses, start-ups i spin-offs; i al mateix temps, oferir un punt de trobada que fomenti la col·laboració i la creació de xarxes professionals. 

A més, el servei també ha de donar resposta a les necessitats de restauració del Centre de Fires i Convencions de firaReus Events, en funció de les característiques de les activitats que s’hi organitzin. Durant el 2024, les instal·lacions firals van rebre 115.000 visitants en un total de 200 actes organitzats.

L’espai destinat al bar-cafeteria-fleca està situat a l’extrem Nord de la planta baixa de l’edifici i té una superfície de 360,69 m²  en un sol nivell i un aforament màxim de 226 persones. A més, l’adjudicatari podrà utilitzar com a terrassa, l’espai exterior contigu, que té una superfície d’uns 59 m² aproximadament.

L’horari mínim general d’obertura del bar-cafeteria-fleca serà de dilluns a divendres laborables de 7:00 a 17:00 h, sense interrupció. Es podran presentar ofertes fins al 10 de setembre i es pot consultar tota la informació detallada al perfil del contractant de REDESSA.

Contracte per a 15 anys

El contracte, amb una durada de quinze anys sense possibilitat de pròrroga, estableix un cànon mínim anual de 26.400 euros (més IVA). Les empreses licitadores podran millorar aquest cànon en les seves ofertes, que es valoraran segons criteris de qualitat i proposta econòmica. Així mateix, l’adjudicatari haurà d’assumir una inversió mínima de 35.000 euros (més IVA) per a l’adequació de l’espai, incloent-hi mobiliari, maquinària i decoració. 

L’Edifici Tecnoparc, a part del bar-cafeteria-fleca que cedeix mitjançant aquesta concessió, disposa d’un servei de barra dintre el recinte firal, el qual també haurà de ser gestionat i explotat per l’adjudicatari quan li sigui requerit, amb motiu dels esdeveniments que es realitzin al recinte firal. Les empreses licitadores hauran d’acreditar solvència econòmica i tècnica, així com experiència en la gestió de serveis similars. Es valoraran aspectes com:

  • L’ús de noves tecnologies en la gestió del servei.
  • L’oferta de productes saludables, de proximitat i de comerç just.
  • La proposta d’inversió i adequació de l’espai.
  • La participació econòmica en el servei de barra dels esdeveniments firals (amb un mínim del 9% sobre la facturació del servei de barra en esdeveniments, que podrà ser millorat per les empreses licitadores).