El ministeri de Transports ha adjudicat el contracte de les obres per l'ampliació de tres estacions l'autopista ferroviària entre Tarragona i Saragossa. L'import del projecte és de 10 MEUR i inclou les estacions de Flix i les aragoneses de Chiprana i Nonaspe.
La intervenció preveu l'ampliació dels aparadors fins als 750 metres que permetrà l'estacionament i apartat de trens de longitud estàndard i reforçar així la interoperabilitat de la xarxa ferroviària. A Flix, que disposa de cinc vies, els treballs es concentraran en la superestructura, l'electrificació i les instal·lacions.
L'actuació s'inscriu en el conveni entre Adif, Ports de l'Estat i l'Autoritat Portuària de Barcelona per tal de contribuir a l'impuls dels tràfics ferroviaris de mercaderies del port de Barcelona.
Així, Adif té prevista l'ampliació de vies d'apartat en set estacions més d'aquesta línia ferroviària, entre les quals hi ha les de Juneda (Les Garrigues) i Raimat (Segrià); a més de la de Vilaverd (Conca de Barberà) on ja s'han acabat les obres.
Transports adjudica l'ampliació de l'estació de tren de Flix per 10 milions
Les obres formen part de l'autopista ferroviària entre Tarragona i Saragossa
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2024 a
les 17:09
Et pot interessar
-
Economia
Tarragona baixa per primer cop de les 40.000 persones aturades en un mes de gener des del 2008
-
Economia
Tarragona és l'única demarcació catalana que tanca el 2025 amb un descens en la taxa d'atur
-
Economia
La inflació es manté a la demarcació de Tarragona i tanca l'any 2025 en el 2,8%
-
Economia
El sector turístic de Tarragona s'oposa a l'increment de la taxa turística: «Una mesura desencertada»
-
Economia
L'Aeroport de Reus tanca el seu millor any des del 2011: 1,33 milions de passatgers el 2025
-
Economia L'atur repunta lleugerament a la demarcació de Tarragona durant el mes de desembre
