El Barça derrota el Liceo i aixeca la Copa del Rei d'hoquei a Calafell

Els blaugrana s'imposen amb comoditat al Deportivo Liceo i sumen un nou títol a la seva extensa vitrina. Els gallecs han maquillat el resultat en la recta final

Publicat el 05 de març de 2023 a les 16:43
Actualitzat el 05 de març de 2023 a les 16:49
El FC Barcelona ha sumat un nou títol per a la secció d'hoquei patins després d'imposar-se per 2 a 4 contra el Deportivo Liceo en la final de la Copa del Rei. Els blaugrana, que van superar el Reus a les semifinals per 1 a 0, afrontaven la final amb el repte d'endur-se el segon títol de la campanya després de la Supercopa i ho han aconseguit.
 

Un duel de color blaugrana

La final només ha tingut un color: el del FC Barcelona. Els barcelonistes han dominat la final des del principi i fins al final amb l'únic però de no poder conservar la porteria a zero i veure com el Deportivo Liceo aconseguia maquillar el marcador. Els homes dirigits per Edu Castro han aconseguit avançar-se al marcador en el minut 3 amb una diana de Joao Rodrigues i Sergi Panaero ampliava les distàncies en el minut 11.

Un avantatge que no seria ampliat fins al segon temps. El Barça, líder incontestable de la lliga i que està quallant una campanya que frega la perfecció, ampliava el marge de comoditat en el minut 31 mitjançant Jordi Bargalló. Els blaugrana sentenciaven la final en el minut 40 amb el 0-4 de Joao Rodriguez, un resultat que podria maquillar el conjunt corunyès.