El Calafell no falla i suma els tres punts davant el Girona

Els verds compleixen amb certa comoditat per endur-se el triomf davant el Girona i situar-se provisionalment amb 35 punts a la taula

Publicat el 12 de març de 2022 a les 20:08

El Club Patí Calafell segueix sense afluixar i ha guanyat davant el Girona (5-1) l’onzè partit de la fase regular de lliga. Els homes dirigits per Ferran López, que dimecres van sumar tres punts claus a Lleida, s’embutxaquen el tercer triomf seguit al torneig. Amb aquesta nova victòria, els del Baix Penedès confirmen viure un dels millors moments de la temporada.

 

Amb el marcador en contra

El triomf ha caigut del bàndol calafellenc però qui ha estrenat el marcador del Joan Ortoll aquest vespre ha estat el Girona. Pelicano, amb un xut des de la seva pista, superava per baix un Xano Edo que no podia evitar el 0-1 en el minut 7. Caldria esperar al minut 14 per a què Xaus empatés amb una assistència de Sergi Miras des de la banda.

 

[youtube]MKR6z-neM0M[/youtube]

 

L’empat donaria confiança a un equip que quatre minuts després anotaria el segon per posar-se per davant al marcador. Martí Casas transformava una falta directa davant Llaverola i anotava el 2 a 1 en el minut 18. Caldria esperar al segon temps per veure com Palau ampliava al 3-1 en el minut 29 i com Martí Casas tornava a marcar en el 34 per encarrilar el triomf.

 

Des d’aleshores i fins al final, el Calafell ha controlat a la perfecció el matx i no ha patit gens per conservar els tres punts. Jordi Ferrer, en un contraatac culminat amb una gran acció individual, anotava el cinquè en el minut 47 per acabar d’arrodonir una nova festa verda. Amb aquest resultat i el triomf del Lleida a Sant Hipòlit de Voltregà, el Calafell seguirà sisè però ara amb 35 punts.

 

La pròxima cita dels del Baix Penedès serà dissabte vinent a les 19.30 hores rebent el Palafrugell al Joan Ortoll.

 

FITXA TÈCNICA

Calafell

Edo, Xaus, Escala, Casas i Miras. A la banqueta: Solans, Munné, Gabarró, Ferrer i Palau

Girona

Llaverola, Grau, Rovira, Aguirre i Pelícano. A la banqueta: Fernández, Pujol, Nadal, Vázquez i Laguna

Gols

0-1 / Pelicano (7’)

1-1 / Xaus (14’)

2-1 / Casas (18’)

3-1 / Palau (29’)

4-1 / Casas (34’)

5-1 / Ferrer (47’)

Targetes blaves

Per al visitant Llaverola

Àrbitres

Miguel Díaz i Luis Mier

Incidències

Matx corresponent a la jornada 21 de l’OK Lliga 2021-2022 disputat al Pavelló Joan Ortoll de Calafell