El Reus Deportiu Virginias ha sumat la primera victòria de la temporada després d’imposar-se per 5 a 3 a l’Igualada. Els homes dirigits per Jordi Garcia han hagut de remuntar tres gols adversos quan només s’havien jugat 13 minuts per endur-se el triomf. Julià, amb dues dianes en els darrers set minuts d’encontre, ha decantat el matx per als del Baix Camp.
Remuntada per començar
Els roig-i-negres han necessitat remuntar un marcador molt advers per poder sumar els primers tres punts de la lliga. Els reusencs no han mostrat la seva millor versió en el primer temps i el 0 a 3 que lluïa el marcador en el minut 13 era una bona prova. El visitant Bars feia el 0 a 1 en el minut 9 amb un xut llunyà, des del cercle central.
Riba ampliava distàncies en un fatídic minut 13 on també arribaria el tercer igualadí gràcies novament a Bars amb una penjada a l’àrea. El Reus començava el duel perdent i per un contundent 0 a 3 que ha tardat més de mitja hora en capgirar. Gelmà escurçava distàncies en el minut 18 amb una acció individual després d’aixecar la bola i rematar d’esquena a la porteria.
Julià culmina la reacció
No seria fins al segon temps quan el Reus faria vibrar el Palau d’Esports. Aragonès feia el segon en el minut 28 amb una internada per la banda dreta i el capità Salvat empatava en el 32 aprofitant una assistència de Compagno. Pujava un 3 a 3 que trencaria Marc Julià per deixar el triomf a casa en el minut 43.
Acció de l’olotí per la banda dreta, xut creuat i cap a dins per fer saltar l’afició. El mateix Julià repetia encert en el minut 47 després d’una recuperació de Compagno dins de l’àrea per fer el definitiu 5 a 3. Els ganxets sumen així la primera i patida victòria de la temporada després de patir errades en el primer quart d’hora de partit que podrien haver sortit cares.
[youtube]3H1x0-zKNiM[/youtube]
Tot i que és anecdòtic, el Reus tanca la primera jornada ocupant la quarta plaça amb 3 punts. La pròxima cita serà dissabte vinent a les 20.30 hores visitant el Sant Cugat, un nouvingut a la categoria.
FITXA TÈCNICA
Reus Deportiu Virginias
Zapater, Compagno, Gelmà, Aragonès i Julià. A la banqueta: Ballart, Rojas, De Sivatte, Salvat i Giménez
Igualada HC
Torrents, Llenas, Vives, Bars i Carol. A la banqueta: Marques, Marimón, Yeste, Riba i Cervera
Gols
0-1 / Bars (9’)
0-2 / Riba (13’)
0-3 / Bars (13’)
1-3 / Gelmà (18’)
2-3 / Aragonès (28’)
3-3 / Salvat (32’)
4-3 / Julià (43’)
5-3 / Julià (47’)
Targetes blaves
Per al visitant Cervera
Àrbitres
David Cantos i Álvaro de la Hera
Incidències
Matx corresponent a la jornada 1 de l’OK Lliga 2022-2023 disputat al Palau d’Esports de Reus