La falta de gol ofega el Nàstic davant el Sestao

Els grana s'estavellen contra la mala definició en els darrers metres i acumula ja sis jornades sense guanyar. L'equip és setè, a tres punts del playoff

Publicat el 12 de novembre de 2023 a les 23:29
Actualitzat el 13 de novembre de 2023 a les 10:30
El Nàstic de Tarragona continua sense guanyar després de l'empat (0-0) contra el Sestao al Nou Estadi Costa Daurada. Els tarragonins han merescut més sort, però la pèssima efectivitat davant dels porters rivals continua passant factura a l'equip dirigit per Dani Vidal. Marc Fernández ha gaudit d'un u contra u en els darrers minuts del matx, però ha desaprofitat la millor ocasió per endur-se els tres punts.
 

Sense definició

Quatre són ja els partits on el Nàstic no ha estat capaç de marcar. L'equip ha passat de comptar els minuts sense encaixar gol a comptar-los sense anotar a la porteria rival. L'empat davant la Real Sociedad B del passat 22 d'octubre ha estat la darrera diana anotada, tot i jugar contra l'Orihuela a la Copa i contra el Deportivo, Osasuna Promesas i avui el Sestao.

L'empat davant el conjunt basc ha quedat marcat per la mala definició en la punta d'atac contra un rival inferior que ocupa les places de descens directe a Segona RFEF. Ni les jugades a pilota aturada han acompanyat en la jornada d'avui al Nou Estadi. Pablo Fernández gaudia d'un parell d'arribades en els primers deu minuts d'encontre però s'estavellava. Sergi Puig, porter visitant, es mostrava segur i desfeia qualsevol centrada local.

Jaume Jardí tampoc tenia sort en els primers minuts del segon temps i ni el reguitzell de canvis facilitaria obrir la llauna rival. S'ha atacat més i s'ha insistit amb quantitat de jugadors, però el Sestao ha evitat l'alegria tarragonina. Amb aquest empat, el Nàstic queda setè a la taula amb 19 punts, tres menys que la promoció d'ascens que marca la Real Sociedad B.

Dissabte vinent a les 18.00 hores, el Nàstic visitarà el Real Unión buscant un nou triomf després d'un mes i mig de sequera.

FITXA TÈCNICA
Gimnàstic

Varo, Tirlea, Trigueros, Nacho (Dufur 68'), Oriol (Recio 82'), Montalvo, Borja, Mario (Concha 68'), Andy, Jardí (M. Fernández 63') i P. Fernández (Santamaría 68')
Sestao
Puig, Carbonell (Markel 81'), Mateo, Gaizka, Aranzabe (Lobato 88'), Leandro (Cabo 62'), Mirapeix, Gete (Del Río 88'), Jiménez (Sanz 62'), Corbalán i Guruzeta
Targetes grogues
Per als visitants Leandro,
Àrbitre
Francisco José Ortega Herrera
Incidències
Matx de la jornada 12 del grup I de Primera RFEF disputat al Nou Estadi Costa Daurada amb la presència de 4.119 espectadors