El Nàstic naufraga a Tarazona (2-0) i ja no depèn de si mateix per mantenir la categoria

Els grana fan de nou el ridícul en un desplaçament i tenen un peu a la Segona Federació, la quarta categoria del futbol estatal

Publicat el 10 de maig de 2026 a les 23:52

El Nàstic està al precipici, mirant cara a cara al descens de categoria i ja no depèn de si mateix per aconseguir la permanència. Els granes han naufragat en la seva visita al camp de Tarazona, on han perdut per 2-0. Un gol en el primers minuts de partit i un altre en el temps afegit han estat suficients perquè els aragonesos sumin la victòria i superin els tarragonins en la classificació.

Amb aquesta derrota, els de Pablo Alfaro tornen a caure a la zona de descens, a dos punts del rival d'aquest diumenge, el Tarazona, que ara marca la permanència. Els dos darrers partits del campionat, contra l'Europa al Nou Estadi i al camp de l'Hércules, marcaran el futur d'un equip que pot caure a Segona Federació, un any després de quedar-se a les portes de l'ascens a Segona Divisió.

Gol en contra per començar la tarda

Pablo Alfaro ha posat un onze inicial amb un trivot al migcamp, Alcalá al centre de la defensa i Álex Jiménez com a referència ofensiva. Les coses han començat de la pitjor manera possible pels interessos del Nàstic, amb un gol en contra en el minut 6. L'autor ha estat el veterà David Cubillas, que ha rematat al fons de la porteria una centrada des de la banda d'Álvaro Jiménez. La resposta dels grana ha estat bastant minsa, amb domini de pilota, però sense generar oportunitats clares.

En els primers 45 minuts, els tarragonins han tingut un xut de Jaume Jardí des de la frontal i una rematada de Pedro Alcalá. Els aragonesos, per la seva part, tampoc han posat en molts problemes a Dani Rebollo.

Sense encert en la segona part

En el segon assalt, el Nàstic ha fet el primer xut a porta amb una rematada de cap d'Enric Pujol i el partit s'ha aturat durant deu minuts per una indisposició d'un aficionat grana, que ha estat evacuat en ambulància per un atac epilèptic. Després de l'aturada, els de Pablo Alfaro ho han intentat amb més cor que encert, però la més clara ha estat una fluixa rematada de Marcos Baselga que ha aturat Josele.

I quan el partit moria, ja en el temps afegit, ha arribat la sentencia del Tarazona. Una errada d'Enric Pujol ha habilitat el local Busi, que s'ha plantat davant Rebollo i ha fet el 2-0 definitiu, que deixa el Nàstic amb un peu a la Segona Federació, la quarta categoria del futbol estatal.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google