Nou èxit per a l'esportista vallenca Marta Galimany. El passat diumenge dia 14 de gener, l'atleta va aconseguir la primera posició al campionat de Catalunya de cros que es disputava a Mataró.
Galimany va imposar-se a Laura Rodríguez i Àmbar Tomàs en una carrera on, des de bon principi, va poder agafar distància amb els altres participants al circuit del camí dels Contrabandistes.
En aquest sentit, després de córrer els 7,8 quilòmetres de la prova va aconseguir arribar a la meta amb un temps de 28'12, traient 31 segons de diferència respecte de la segona classificada i poc més d'un minut a la tercera classificada.
Marta Galimany és la primera vegada que guanya el cros de Catalunya.
Nou èxit: la vallenca Marta Galimany guanya el Campionat de Catalunya de Cros
És la primera vegada que guanya el Cros de Catalunya.
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 16 de gener de 2024 a les 12:10