Prop de 350 persones prendran part a la tercera edició de l'E-Bike Day Penedès, que se celebrarà aquest diumenge 5 de març. La ruta cicloturística no competitiva comptarà aquest 2023 amb el seu rècord de participants, un fet que indica que l'esdeveniment es comença a fer un lloc en l'agenda d'activitats esportives del Baix Penedès.
Els participants sortiran a les nou del matí des de Cunit de forma esglaonada, per completar una ruta en la qual podran descobrir els paisatges i la gastronomia de la comarca. Com a novetat d'enguany, el circuit es farà en sentit contrari a l'última edició. S'ha previst un tast de diferents vins del Penedès a les cooperatives de Bellvei i la Domenys.
La ruta també inclou un dinar a la Bisbal del Penedès amb productes autòctons, cortesia del col·lectiu Terra i Taula. Aquesta és una iniciativa que vol desestacionalitzar el turisme 'slow', al Baix Penedès, descobrint paisatges que van més enllà de la platja.
Les bones xifres de participació d'aquest any han animat als organitzadors a començar a preparar una edició de dues jornades pel 2024.
Rècord d'inscrits per a la tercera edició de l'E-Bike Day Penedès
Prop de 350 persones prendran part a un esdeveniment que sortirà des de Cunit
ARA A PORTADA
-
Vuit anys de presó per a tres germans que van participar en un tiroteig entre clans rivals a Reus el 2024 TarragonaDigital
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Així viuen els usuaris de Tarragona la crisi de Rodalies: «Angoixada i amb menys hores per a tot» TarragonaDigital
-
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 16:12
Actualitzat el
27 de febrer de 2023 a les
16:23
Et pot interessar
-
Esports
Un molt bon Nàstic deixa escapar viu el Sabadell (0-0) en el debut de Pablo Alfaro a la banqueta
-
Esports
El Nàstic confia en Pablo Alfaro per evitar el datalbaix del descens
-
Esports
Rubén Viñuales, guardonat com a millor dirigent institucional en l'àmbit esportiu
-
Esports
Nou cop de volant al Nàstic de Tarragona: Cristóbal Parralo, destituït
-
Esports
El Nàstic surt escaldat del camp de l'Eldense (4-1) i queda a tocar del precipici
-
Esports
El Nàstic celebra el 140è aniversari amb una derrota contra l'Antequera (0-1)
