Sota el lema 'Fem Pàdel, Fem Esport, Fem Tarragona', la ciutat de Tarragona acollirà el primer torneig Master Padel, impulsat per Padel Nuestro Tarragona amb la col·laboració de Tarragona Esports.
L'esdeveniment tindrà lloc des del 15 d'abril fins al 8 de juny i comptarà amb partits que es jugaran en diferents pistes municipals, com les del Serrallo i de Sant Salvador; del Club Gimnàstic de Tarragona i les semifinals i les finals en una pista portàtil que s'instal·larà a la plaça Verdaguer.
L'objectiu d'aquest torneig és incentivar la pràctica del pàdel a la ciutat i promoure les instal·lacions municipals dedicades a aquest esport. Es preveu la participació d'uns 400 jugadors i jugadores en cinc categories tant femenines com masculines. Els participants es desplaçaran per les diferents instal·lacions fins a arribar a la fase final, que tindrà lloc entre els dies 1 i 8 de juny a la plaça Verdaguer.
A més dels partits, la plaça Verdaguer acollirà activitats dirigides a escoles de pàdel i a pàdel adaptat, entre altres propostes. A aquest mateix espai també es farà el lliurament de premis.
Les inscripcions per participar en el torneig romanen obertes al web de l'organització: Tourpadelnuestro.es. El termini per a inscriure's en les categories primera, tercera i quarta finalitza el dijous 11 d'abril; mentre que per a les categories segona i cinquena es pot fer fins al pròxim 8 de maig.
Tarragona vol promoure la pràctica del pàdel amb un torneig descentralitzat
Tarragona celebrarà el primer torneig Master Padel en diferents espais esportius de la ciutat
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 09 d’abril de 2024 a les 11:32
Et pot interessar
-
Esports El Nàstic tanca el fitxatge de Juanda Fuentes i ja suma deu cares noves
-
Esports «El club té una posició molt competitiva i sempre ha estat al meu costat, per això vull continuar a Reus»
-
Esports Més de 700 atletes participaran en el Campionat d'Espanya d'atletisme de Tarragona
-
Esports València CF i Olympique de Marsella s’enfrontaran a Tarragona en el marc de l'AirCup 2025
-
Esports L'Ajuntament de Tarragona invertirà 645.000 euros en els vestidors del camp de rugbi de l'Anella
-
Esports El Nàstic reforça la davantera amb el nigerià Cedric Omoigui