El Nàstic ha tornat a perdre després de caure per 2-0 al camp de la Real Sociedad B en un encontre molt fosc dels grana. Els homes dirigits per Raül Agné han encaixat el primer gol en la primera acció de perill del matx i han estat incapacos de reaccionar. Els nastiquers no han gaudit d'ocasions per empatar, els locals han sentenciat en un refús d’una jugada d’estratègia i el tècnic grana torna a estar en el centre de les crítiques.
Dolent inici, pitjor final
Els bascos només han necessitat tres minuts per obrir la llauna i ensorrar els plans dels homes d’Agné. Magunazelaia rematava de cap un refús del travesser després d’una rematada de Teijeira a centrada de Martón. Era el minut 3 i el Nàstic estava obligat a reaccionar si no volia encaixar una nova derrota i fer un pas enrere en l'evolució.
Malauradament per als interessos dels seguidors tarragonins, la reacció no ha existit. El joc pla del Nàstic no acabava amb arribades de perill davant la porteria rival i les ocasions de gol no han existit. Algunes espurnes del renovat Marc Álvarez i un xut de Guillermo en el minut 41 ha estat el més destacat del pobre atac tarragoní.
[tweet]1581357870683070464[/tweet]
Una fusta en el temps de descompte
D’altra banda, el porter Manu Garcia es lluïa evitant un 2 a 0 que finalment ha caigut en el darrer terç d’encontre. Un llançament de cantonada a favor de la Real B acabava amb la bola rebutjada a la frontal i Gabilondo, amb un gran xut, sorprenia tothom i sentenciava el matx. Una fusta grana en el temps de descompte després d’un córner ha estat el més destacable de mig del camp cap endavant.
Més enllà de la derrota, el conjunt dirigit per Agné deixa males sensacions i no sembla millorar quan ja s’acumulen dos mesos de competició. Amb aquest marcador, els grana són ara quinzens amb nou punts i marquen la salvació a l’espera de la disputa de la jornada sencera. Dissabte vinent a les 17.00 hores, nova cita al Nou Estadi Costa Daurada contra el Numancia.
FITXA TÈCNICA
Real Sociedad B
Marrero, Gabilondo, Arambarri, Cantero, Gómez, Marín (Balda 81’), Gorrotxategui, Agirre (Imanol 66’), Magunazelaia, Teijera (Kortajarena 56’) i Martón (Azkune 81’)
Gimnàstic
Manu, Tirlea (Domingo 46’), Josema, Trilles, Oriol, Montalvo, Pedro, Rey (Bonilla 68’), Álvarez (Andy 71’), Pablo (Lupu 68’) i Guillermo
Gols
1-0 / Magunazelaia (3’)
2-0 / Gabilondo (75’)
Targetes grogues
Per al local Martón (46’) i per als visitants Tirlea (29’) i Domingo (73’)
Àrbitres
Imanol Irurtzun Artola, acompanyat de Roberto Domínguez i Alaix Gutierrez a les bandes
Incidències
Matx corresponent a la jornada 8 de Primera RFEF disputat al camp Z7 de Zubieta