La xef Mary Herrera, del Petit Bistrô de Segur de Calafell, ha anunciat la creació d’un nou postre: el Dolç de Calafell Fusió de Terra i Mar. Combina ingredients de la zona, com la garrofa, el raïm, les olives, la fruita seca… I la salicòrnia, una planta de costa i d’ambients salins en general.
Mary Herrera explica que aquesta és una proposta gastronòmica per promoure els productes locals, tot mesclant sabors tradicionals amb un toc modern. Però també un homenatge que vol fer a Calafell pels 35 anys que porta treballant-hi, als fogons del seu establiment. Hererra forma part de manera activa del col·lectiu de productors i restauradors baixpenedesencs Terra i Taula, que defensa la cuina de proximitat amb productes de la comarca.
La xef Mary Herrera crea un postre dedicat a Calafell
Gastronomia
Està fet a base de productes locals, per commemorar els seus 35 anys de feina al municipi
- El postre de Calafell -
- MH
ARA A PORTADA
-
Cultura Tarragona estrena una experiència immersiva per gaudir de l'Amfiteatre com fa 1.800 anys Antonio Ramos Llauradó
-
Economia El sector turístic de Tarragona afronta l'estiu amb optimisme: preveu igualar les xifres de l'any passat TarragonaDigital
-
Societat Fiscalia rebaixa la petició de presó a Prat i Batesteza a 6 i 9 mesos pel cas Innova TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus activa dos dispositius especials de neteja en aquest inici d'estiu TarragonaDigital
Publicat el
11 d’abril de 2025 a
les 21:45
Actualitzat el
11 d’abril de 2025 a les
22:06
