Renúncia al plenari de l'Ajuntament de Reus. Segons ha avançat Canal Reus, el regidor d'ERC, Carles Prats, abandonarà la política municipal. Prats té previst fer l'anunci, explicar els motius i deixar el càrrec el pròxim ple que se celebrarà el 29 de setembre.
El regidor d'Esquerra Republicana va assumir el seu càrrec l'any 2019, exercint com a regidor d'Empresa i Ocupació. Després dels resultats que van obtenir els republicans en les últimes eleccions municipals, Prats va assumir un rol molt més discret amb menys competències a la seva regidoria, motiu pel qual es va estendre el rumor d'una possible renúncia.
Finalment, segons ha avançat la televisió reusenca, es farà realitat la seva dimissió, tot i que encara es desconeixen els motius. El seu lloc el podria ocupar el següent nom de la llista d'ERC, Òscar Subirats, qui va perdre l'acta de regidor en les últimes municipals, tot i que no es descarta que sigui la número sis de la llista, Meritxell Barberà, qui passi a formar part del grup municipal.
Prats ha passat la major part de la seva trajectòria professional al món empresarial, a les comarques de Girona, fins al 2012 que va agafar les regnes de l'empresa de vermuts Miró, càrrec que anys després també va deixar.
El regidor d'ERC a l'Ajuntament de Reus, Carles Prats, renunciarà al seu càrrec
Era regidor de la formació republicana des de l'any 2019
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 13 de setembre de 2023 a les 14:37
Actualitzat el 13 de setembre de 2023 a les 14:47
Et pot interessar
-
Política El número 2 de la CUP a Reus, Arnau Martí, renunciarà a la seva acta com a regidor
-
Política La UGT El Vendrell assoleix un acord amb l’Ajuntament que posa fi als procediments judicials pendents
-
Política Impulsem Penedès renova seva estructura pensant en les municipals de 2027
-
Política Junts descarta ara entrar al govern municipal de Tarragona
-
Política Junts decidirà aquesta setmana si entra al govern municipal de Tarragona amb el PSC
-
Política L’endeutament de l’Ajuntament de Calafell continua baixant i se situa en el 66,09%