ERC Reus reivindica la posada en marxa del programa 'Bus x tu' com un "èxit de demanda" i vol ampliar-lo a noves zones de la ciutat el pròxim mandat. Noemí Llauradó es compromet a implantar aquest sistema d'autobús a demanda a les urbanitzacions Blancafort i Aigüesverds i al passeig nord i la plaça d'Almoster. També considera que cal portar-ho als polígons del Mas de les Ànimes i AgroReus.
[noticiadiari]99/9570[/noticiadiari]
L'alcaldable d'ERC considera que l'aposta permetria fer arribar l'autobús a llocs on ara no hi para i, a més, descongestionar línies que cobreixen alguna d'aquestes zones, com la que va al barri Pelai. Marina Berasategui, número cinc de la llista electoral, ha resumit la seva idea, "que el servei s'acosti a tu i no tu al servei". Assegura que hi ha demanda ciutadana per aquesta modalitat d'autobús, però que també es fan enquestes per treballar amb dades concretes.
[noticiadiari]99/9810[/noticiadiari]
Han servit per plantejar les zones que hauria de cobrir l'ampliació del servei i també els horaris. En el cas dels polígons industrials, per exemple, ajustat als canvis de torn. L'actual regidora d'Urbanisme i Mobilitat ha explicat que la línia que s'ha desplegat fins ara registra puntes de 30 usuaris diaris.
[municipalstarragona]
Suposa un increment notable, segons exposa, respecte a l'afluència de les anteriors línies convencionals. També apunta que, respecte a l'hora demanada pels usuaris, l'autobús els recull amb un marge de cinc minuts més aviat o més tard.
ERC Reus vol ampliar el 'Bus x tu' a urbanitzacions, la zona nord i als polígons
Noemí Llauradó apunta que permetria descongestionar algunes línies d'autobús actuals
ARA A PORTADA
-
Reus licita l'aplicació mòbil de seguretat ciutadana compartida amb sis municipis del Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
La Conca de Barberà encapçala per quart any consecutiu el rànquing de reciclatge a Catalunya TarragonaDigital
-
Fugen d'un control policial i els enxampen a Calafell amb dues bosses de marihuana al cotxe TarragonaDigital
-
Alternativa per l’Arboç denuncia que l’Escola Bressol Minyons ha iniciat el curs sense el professorat necessari TarragonaDigital
-
Un projecte sobre la salut mental en el món casteller guanya el quart ajut del CEPAC i la Càtedra URV TarragonaDigital
Publicat el 25 de maig de 2023 a les 15:00
Actualitzat el 25 de maig de 2023 a les 15:32
Et pot interessar
-
Política Maria Mercè Martorell serà la nova presidenta del PP del Camp de Tarragona
-
Política Jordi Aymerich es converteix en el nou alcalde de Savallà del Comtat
-
Política ERC demana explicacions a l'alcalde Viñuales «per la contractació de detectius privats» a l'EMT
-
Política El Ministeri de Cultura i Junts acorden ubicar la Biblioteca Provincial de Tarragona a la Tabacalera
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí