Gemma Vidal i Joan Carles Filella ocuparan, respectivament, el quart i el cinquè lloc de la llista d'Ara Reus per a les eleccions municipals. El partit els ha presentat aquest dimecres després que ja es coneguessin els tres primers integrants de la formació, Daniel Rubio, Dolors Vázquez i Albert Piñol. Gemma Vidal té formació en organització d'actes, administració d'empreses, gestió de protocols i màrqueting i comunicació, i s'ha especialitzat en l'organització d'esdeveniments a gran escala.
Se l'ha presentat, també, com una persona vinculada al teixit empresarial reusenc. Assegura que ha decidit sumar-se a la llista del partit "moguda per l'estima que tinc a la nostra ciutat". Considera que "cal que Reus se situï de nou al mapa i treballar per als barris i donar-los a conèixer".
Pel que fa a Joan Carles Filella, es dedica a l'assessorament d'empreses en l'àmbit fiscal, el comptable i el laboral. Des del 2017 és l'administrador de l'escola Pare Manyanet de Reus. Militant d'Ara Reus des que es va fundar, és membre de l'executiva local i nacional des de fa més de vuit anys.
Durant aquest mandat ha sigut representant d'Ara Reus als consells d'administració de les empreses municipals Reus Mobilitat i Serveis i Reus Transport. En la seva presentació ha defensat que "cal facilitar tots els tràmits per a empreses que volen instal·lar-se a Reus".
Aposta per fer-ho "amb un sistema equitatiu per incrementar els serveis a la ciutat i que sigui atractiu per a la implantació de nous negocis". El futur cap de llista del partit, Daniel Rubio, ha apuntat que Gemma Vidal és l'aposta de la formació per a la regidoria de Promoció de Ciutat i Joan Carles Filella, per a la d'Hisenda.
Gemma Vidal i Joan Carles Filella, números 4 i 5 d'Ara Reus
El partit els ha presentat aquest dimecres com les apostes per a la regidoria de Promoció de Ciutat i d'Hisenda respectivament
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 29 de març de 2023 a les 17:56
Et pot interessar
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà
-
Política Salou diu la seva sobre l'estació intermodal i planteja un nou desacord a l'Àrea Metropolitana
-
Política Santa Oliva exposa al president Illa les seves reivindicacions municipals