En una sessió plenària extraordinària realitzada aquest dijous, 11 de gener, el Ple de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant ha donat llum verda definitiva al pressupost municipal per a l'exercici de 2024. Aquest pressupost, inicialment aprovat en la sessió plenària del 30 de novembre de l'any anterior, s'eleva a més de 25 milions d'euros.
Abans de l'aprovació definitiva, en aquesta mateixa sessió extraordinària, convocada per l'alcaldessa Assumpció Castellví, s'han abordat i resolt les al·legacions presentades durant el període d'informació pública. Les al·legacions provenien del grup municipal de la CUP-AMUNT i de l'Associació de Joves de Vandellòs.
Amb els vots a favor de Més Municipi, Acció Municipal, la FIC i el PP, l'abstenció del PSC i el vot en contra de la CUP, s'ha decidit desestimar les tres al·legacions presentades pel grup municipal de la CUP-AMUNT. Aquestes al·legacions bàsicament reincidien en propostes ja debatudes i desestimades en el ple del 30 de novembre. A més, s'ha desestimat l'al·legació presentada per l'Associació de Joves de Vandellòs, que demanava un increment de la subvenció.
La decisió de desestimar les al·legacions es fonamenta en l'informe emès per l'interventor de l'Ajuntament, el qual estableix que les al·legacions "constitueixen una proposta pressupostària que no es fonamenta en cap dels motius fixats en l'article 170.2 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals". Aquest article estableix que només es poden fer reclamacions contra el pressupost per motius com la no ajustada elaboració i aprovació als tràmits legals, l'omissió de crèdit necessari per complir obligacions exigibles o la manifesta insuficiència d'ingressos respecte a les despeses pressupostades.
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant aprova el pressupost del 2024 xifrat amb més de 25 milions d'euros
Després de desestimar les al·legacions presentades, s'ha aprovat definitivament els comptes municipals per al 2024
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 12 de gener de 2024 a les 09:21
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 10:02
Et pot interessar
-
Política El número 2 de la CUP a Reus, Arnau Martí, renunciarà a la seva acta com a regidor
-
Política La UGT El Vendrell assoleix un acord amb l’Ajuntament que posa fi als procediments judicials pendents
-
Política Impulsem Penedès renova seva estructura pensant en les municipals de 2027
-
Política Junts descarta ara entrar al govern municipal de Tarragona
-
Política Junts decidirà aquesta setmana si entra al govern municipal de Tarragona amb el PSC
-
Política L’endeutament de l’Ajuntament de Calafell continua baixant i se situa en el 66,09%