Actuacions a l'escullera d'Altafulla per protegir el passeig marítim de l'onatge

Costes de l'Estat refarà i reforçarà l'espai, malmès pel temporal que colpeja la costa des de fa dies

Publicat el 27 d’octubre de 2023 a les 15:45
Actualitzat el 27 d’octubre de 2023 a les 15:52
Costes de l'Estat refarà i reforçarà l'escullera d'Altafulla per tal de protegir el passeig marítim del municipi del Baix Gaià de l'onatge. La intervenció es farà la setmana que ve, un cop millori l'estat de la mar, i consistirà en buidar l'escullera que hi ha ara, posar-hi un reforç de formigó i reconstruir-la si cal amb pedres més grosses per protegir i apuntalar.

Així ho ha explicat la regidora de Medi Ambient del municipi, Alba Muntadas. En aquest sentit, les onades que des de fa uns dies piquen en aquest carrer han causat nous desperfectes. En concret ha cedit una de les entrades i part del ferm de la part central, segons ha informat l'Ajuntament.

Muntadas ha explicat que "fins almenys la setmana vinent no podrem entrar a la platja per fer alguna actuació. Costes continua amb el que s’havia compromès, de refer l'escullera. L'actuació en la zona que ha cedit si que canviarà una mica i s'ha d'avaluar".

Els tècnics municipals i els de Costes han fet una avaluació dels danys i la Policia Local ha acordonat la zona per seguretat.