El govern espanyol destina 14,7 milions d'euros al manteniment de diverses estacions de tren d'Aragó i Catalunya. Adif licitarà el contracte per un termini de dos anys, prorrogables a dos més, que inclou les estacions de Sants, Passeig de Gràcia i l'Estació de França, a Barcelona.
Les actuacions contemplen la conservació i el manteniment integral de les estacions, tant els edificis, com les instal·lacions com els equipaments que hi ha al seu interior. L'objectiu de tot plegat és conservar la qualitat del servei, maximitzar la funcionalitat dels recintes i assegurar l'operativa. El contracte també inclou diverses estacions de la demarcació de Girona, Tarragona i Lleida, respectivament.
En concret, a Girona s'inclouen les estacions de Girona, Figueres – Vilafant, Caldes de Malavella, Figueres, Flaçà, Llançà, Portbou, Ripoll, Sils i Torelló.
A Tarragona, es contemplen les estacions de Camp de Tarragona, Tarragona, Reus, Torredembarra, Cambrils, L'Hospitalet de l'Infant, Tortosa i L'Aldea-Amposta-Tortosa.
A Lleida s'inclou l'estació de Lleida – Pirineus.
Adif licitarà un contracte per al manteniment de vuit estacions de tren de la demarcació de Tarragona
El govern espanyol destina 14,7 milions d'euros al manteniment d'estacions de tren, diverses ubicades a Catalunya
Ara a portada
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes TarragonaDigital
-
Societat Els nivells de reverberació a l'escola Prat de la Riba de Reus superen els llindars recomanats TarragonaDigital
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
-
Societat Augmenta l'incivisme i la brossa llançada incorrectament a l'Espluga de Francolí TarragonaDigital
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 16:15
Actualitzat el 12 de setembre de 2023 a les 16:20
Et pot interessar
-
Societat Tarragona torna a posar en marxa el procés per trobar un gerent de promoció econòmica
-
Societat L'Arboç programa més de 60 actes en la dotzena edició de la Fira Modernista del Penedès
-
Societat La Diputació reforça el suport al món local amb una modificació de crèdit de 51 milions d'euros
-
Societat Òmnium Conca de Barberà i Baixa Segarra impulsen diverses activitats amb motiu de Sant Jordi i la Setmana Medieval