Arriba la Festa d'Estiu dels Amics de les Muntanyes de Prades: Maria Jaume actuarà a Mont-ral

La festa vol ser un punt de trobada per a socis de l'entitat

Publicat el 20 de juliol de 2023 a les 10:40
Els Amics de les Muntanyes de Prades han organitzat, pel dia 29 de juliol, una Festa d’Estiu amb propostes musicals i gastronòmiques d’arreu de les muntanyes, entre elles de la Conca de Barberà i l'Alt Camp.

Un dels moments estrella del programa és el concert de la cantant mallorquina Maria Jaume i l’homenatge a Xavier Amorós “Com una dolça teranyina blanca” protagonistes. Actuaran el dissabte 29 de juliol a les 19.00 h a Mont-ral, en un vespre que clourà amb la sessió musical de DJ Lupe.

En aquest sentit, l'actuació de Maria Jaume és una aposta de l’entitat per donar continuïtat a cantautores de l’escena cultural en llengua catalana en edicions anteriors, com Fito Luri, Meritxell Gené o Anna Andreu.

La precediran la rapsoda Antònia Farré i la ballarina i coreògrafa Magda Borrull que han creat per a l’ocasió l’espectacle “Com una dolça teranyina blanca”, en homenatge a Xavier Amorós. 

Gastronomia de la Conca

Pel que fa al sopar, anirà a càrrec de la botiga del Portal 19, de Barberà de la Conca, que farà platets i tapes amb productes de proximitat.  La celebració compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, l’Ajuntament de Mont-ral, Assegurances German i La Conca 5.1.