Banyeres del Penedès vol recuperar el mercat ambulant dels diumenges

S'ubicaria a prop de la zona on es vol instal·lar un supermercat

Publicat el 04 d’abril de 2023 a les 07:26
L'Ajuntament de Banyeres del Penedès ja té una proposta per recuperar el desaparegut mercat ambulant dels diumenges. El consistori ja ha parlat amb la Generalitat i l'opció que es veu més viable és la d'ubicar el mercat al sector S-1 'Camí de l'Arboç'. 

En aquest espai hi hauria un lavabo públic i un tancament a tot el voltant, deixant només una entrada. L'objectiu de l'Ajuntament és que es garanteixi la neteja i la seguretat d'accés en aquest recinte. Des de l'equip de govern no volen que es repeteixi "el desgavell, la brutícia i les il·legalitats" que hi havia amb l'anterior mercat ambulant.  

De la mateixa manera, el consistori té la intenció que els dissabtes es pugui instal·lar al mateix lloc un mercat de segona mà. El recinte estaria ubicat molt a prop d'on una cadena de supermercats vol posar una gran superfície. Seria una nau de 1.600 metres quadrats destinada a productes d'alimentació i altres elements de la llar.