La C-31 s’asfaltarà de nou entre la Creu Roja de Calafell i el límit amb Cunit

Els treballs, que inclouran dos nous passos de vianants, ja comencen aquesta setmana

  • El tram del Mas de la Mel -
Publicat el 22 d’octubre de 2024 a les 15:29

La carretera C-31 s’asfaltarà de nou en gran part del seu recorregut pel municipi de Calafell. En dues fases, es reforçarà el ferm entre la rotonda de la Creu Roja i el límit amb la veïna localitat de Cunit. La primera fase ha començat aquest 21 d’octubre: durant tres dies es treballarà en el tram entre la Creu Roja i l’entrada a la Louie Vega. En una segona fase posterior, a partir de gener, es renovarà el ferm restant.

Arran d’aquesta actuació, que realitzarà Carreteres de la Generalitat, s’introdueixen dues noves regulacions viàries en aquest tram de la C-31: Un pas de vianants a la rotonda de la Creu Roja per garantir la seguretat de qui hi passa, en direcció a un establiment de jardineria o al camí del torrent de la Cobertera  i un pas de vianants, amb regulació semafòrica, a l’altura de l’escola Vilamar, amb la mateixa intenció de garantir el trànsit de persones.

Totes dues novetats han estat reclamades insistentment per l’Ajuntament. La resta de regulacions, cruïlles, senyalització i semàfors quedaran igual que fins ara. L’alcalde, Ramon Ferré, explica: “Aquesta és una millora important, que inclou actuacions necessàries que per fi hem aconseguit. Aquestes actuacions no interfereixen en la futura transformació de la C-31 en un vial urbà, en la qual continuem treballant. Tot el que es fai quedarà inclòs en el projecte definitiu que s’està elaborant”.