L'Ajuntament de Calafell ha lliurat les claus de dos habitatges de lloguer social a dues famílies del municipi que tenen una situació socioeconòmica vulnerable. Són dos pisos provinents de la Sareb, un dels quals està al nucli de Segur de Calafell i l'altre, a la platja.
Des del Consistori han rehabilitat els dos habitatges perquè fossin aptes per a viure-hi. El contracte que s'ha signat és per a dos anys, prorrogables dos anys més. L'equip de govern ha avançat que aviat s'entregaran les claus d'un tercer habitatge.
Calafell té actualment una dotzena de pisos cedits per la Sareb, que s'han de destinar a un lloguer social. A més a més, l'Ajuntament ha impulsat la construcció de 110 pisos de lloguer assequible entre els carrers del Priorat i de Jaume Pallarès.
Calafell lliura les claus de dos habitatges de lloguer social
Són pisos provinents de la Sareb, un dels quals està a Segur i l'altre, a la platja
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2023 a les 11:59
Actualitzat el 31 d’agost de 2023 a les 12:07
Et pot interessar
-
Societat Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant reforça la prevenció d'incendis als voltants dels nuclis habitats
-
Societat Consulta pública per a la modificació de l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana de Torredembarra
-
Societat Les malalties coronàries afecten més a la població de Tarragona que a la resta de Catalunya
-
Societat Adif invertirà 7,5 milions per «modernitzar» dos túnels de l'R16 a Tarragona
-
Societat Reus Transport amplia el servei de la línia 11 i, per primer cop, la manté activa durant l'estiu
-
Societat L'Ajuntament de Tarragona fa un pas més per al trasllat de l'ICAC a la Tabacalera