Una quarantena de persones han participat en les visites guiades al Balneari de Vallfogona de Riucorb organitzades amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni. Aquesta activitat havia estat programada inicialment coincidint amb la celebració de les Jornades Europees, però per motius aliens als organitzadors es van haver d'ajornar.
En aquest sentit, el dissabte dia 4 i el diumenge 5 de novembre prop de quaranta persones, entre els quals molts càrrecs electes de la comarca, van poder visitar les històriques instal·lacions del Balneari de Vallfogona de Riucorb.
Concretament, van poder recórrer la part històrica de l'actual Hotel del Balneari, l'església amb les reproduccions del viacrucis de l'artista montblanquí Palau Ferré i les fonts Gran i Petita del Balneari, així com els mosaics del xalet modernista Sant Jordi.
Finalment, els participants també van poder tastar les aigües mineromedicinals del balneari que brollen de la Font Gran, situada actualment a l'interior del recinte de l'Hotel.
Les visites, que portaven per nom "Les Aigües del Rector" havien estat organitzades per les àrees de Cultura i Turisme del Consell Comarcal, en col·laboració amb l'Ajuntament de Vallfogona de Riucorb, amb la intenció de crear un nou producte turístic que se sumi a l'oferta turística ja existent en l'actualitat en aquest municipi de la Vall del Corb.
Càrrecs electes de la Conca de Barberà fan una visita guiada al Balneari de Vallfogona de Riucorb
La trobada es va celebrar amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni.
ARA A PORTADA
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
Una missió comercial de la Cambra de Tarragona, atrapada en un hotel a Líbia pels combats al carrer TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
Reneix la primavera al centre històric de Valls gràcies a la 17a edició del Barri en Flor Albert Oliva
-

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 10:28
Et pot interessar
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició
-
Societat El Museu Terra presenta els actes del Dia Internacional dels Museus a l'Espluga de Francolí
-
Societat La Unió de Botiguers de Valls celebra un sopar per posar en comú els reptes del sector