L'Institut d'Estudis Vallencs (IEV) convoca la VII Beca de Fotografia Pere Català i Pic 2023. La temàtica triada en aquesta edició és el Comerç Històric de Valls. Enguany, de manera extraordinària, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Valls col·labora augmentant en 300 euros la dotació del premi, que passa a ser de 1.300 euros.
Aquesta beca ofereix l'oportunitat d'explorar i presentar la riquesa del patrimoni comercial de Valls a través de la fotografia.
Podran optar a la beca tots els fotògrafs afeccionats i professionals que ho desitgin. Els treballs fotogràfics a presentar han de ser inèdits i tenir com a marc físic l'Alt Camp. Les persones interessades han de presentar el seu currículum, mostres de treballs fotogràfics recents i un projecte sobre el comerç històric de Valls abans del 20 de desembre de 2023 a la secretaria de l'IEV, de manera presencial o per correu electrònic.
El jurat de la Beca de Fotografia estarà format per Elena Milà Fortuny, professora de comunicació audiovisual i fotògraf, Sílvia Iturria March, professora de l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona, Francesc Parés Mercadé, fotògraf i membre de Llumull Accions Audiovisuals, i José Luis Vicente Moreno, ponent de la comissió d'Audiovisuals i Imatge de l'IEV, secretari del jurat.
La beca Pere Català i Pic compta amb el suport de l'Ajutament de Valls, la Diputació de Tarragona i Llumull Accions Audiovisuals.
Convocada la VII Beca de Fotografia Pere Català i Pic de Valls
Enguany s'augmenta en 300 euros la dotació del premi, que passa a ser de 1.300 euros.
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 04 de desembre de 2023 a les 10:59
Et pot interessar
-
Societat Víctor Perales, nou president d'El Tomb de Reus
-
Societat Cambrils reforça l'impuls al comerç local amb un nou conveni amb la Unió de Botiguers
-
Societat Moisès Tarrés i la seva gossa Mel guanyen el Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Prades
-
Societat Cinc nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat La Serra de Montsant celebra 20 anys reintroduint la tortuga mediterrània amb més de 7.000 exemplars alliberats
-
Societat El Pla de Santa Maria programa la sisena edició de les Terrasses Musicals d'estiu