L'obertura aquest passat dimarts de la venda d'entrades per als espectacles musicals de la festa major de Santa Tecla de Tarragona va ser caòtica. Ho va reconèixer el mateix Ajuntament amb un comunicat, que assenyalava que s'havien exhaurit els tiquets en poca estona per l'"alta demanda" i els "problemes tècnics" de la plataforma de venda online gestionada per l'empresa 4Tickets.
Tot i així, encara hi ha més dies perquè s'obrin més opcions per assistir als actes de la festa. El més immediat és el dia 8 de setembre. Inés Solé, consellera de Cultura i Festes, ha assenyalat que "estem treballant contrarellotge per mirar de solucionar els problemes dels passats dies" i "millorar-ho en la manera que sigui possible". Per això han convocat una reunió "d'urgència" amb l'empresa adjudicatària del contracte. Aviat n'hi haurà un de nou, per la qual cosa també s'està recollint la informació per tal que "en el futur plec de condicions l'empresa que hagi de gestionar tot el sistema d'entrades reculli la nostra idiosincràsia i el volum de gent perquè el seu sistema hi estigui a l'alçada".
Durant el primer quart d'hora de la venda d'entrades el sistema va col·lapsar-se. Alguns que haurien pogut arribar a comprar-ne, es van quedar sense perquè el mateix sistema els va expulsar i els va enviar al final de la cua. En el mateix comunicat, el consistori va lamentar "les possibles molèsties causades als usuaris en aquests primers instants" i va fer una crida "a continuar adquirint entrades per a tots els espectacles encara no exhaurits".
Les pròximes cites per reservar seient seran el 8, 10 i 16 desetembre. El primer està dedicat als actes gratuïts amb reserva prèvia, excepte els del Seguici. El dia 10 hi ha les reserves per a les actuacions dels balls parlats, Dames i Vells i lluïments del Seguici, i a partir del dia 16 es podran comprar les entrades per a la Sala Trono.
Convoquen una reunió «d'urgència» per resoldre els problemes de la venda d'entrades de Santa Tecla
Van ser nombrosos els tarragonins que es van quedar sense lloc als esdeveniments de la festa major per incidències tècniques de la plataforma de 4Tickets
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 02 de setembre de 2021 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat Reus Participa incorpora preferències temàtiques per oferir informació més personalitzada
-
Societat La Comissaria Mòbil de la Guàrdia Urbana incrementa un 20% els serveis als barris de Reus
-
Societat Reus renova l'enllumenat del nucli antic i el tomb de ravals amb una inversió de més de 100.000 euros
-
Societat El director del Parc Natural de la Serra de Montsant reclama accedir a les finques privades per fer-hi gestió forestal
-
Societat La Xarxa Vendrellenca exigeix la millora del manteniment i la neteja de les illes de contenidors
-
Societat Denuncien que el 94% dels refugis climàtics de Tarragona han estat tancats durant l'onada de calor