L'obertura aquest passat dimarts de la venda d'entrades per als espectacles musicals de la festa major de Santa Tecla de Tarragona va ser caòtica. Ho va reconèixer el mateix Ajuntament amb un comunicat, que assenyalava que s'havien exhaurit els tiquets en poca estona per l'"alta demanda" i els "problemes tècnics" de la plataforma de venda online gestionada per l'empresa 4Tickets.
Tot i així, encara hi ha més dies perquè s'obrin més opcions per assistir als actes de la festa. El més immediat és el dia 8 de setembre. Inés Solé, consellera de Cultura i Festes, ha assenyalat que "estem treballant contrarellotge per mirar de solucionar els problemes dels passats dies" i "millorar-ho en la manera que sigui possible". Per això han convocat una reunió "d'urgència" amb l'empresa adjudicatària del contracte. Aviat n'hi haurà un de nou, per la qual cosa també s'està recollint la informació per tal que "en el futur plec de condicions l'empresa que hagi de gestionar tot el sistema d'entrades reculli la nostra idiosincràsia i el volum de gent perquè el seu sistema hi estigui a l'alçada".
Durant el primer quart d'hora de la venda d'entrades el sistema va col·lapsar-se. Alguns que haurien pogut arribar a comprar-ne, es van quedar sense perquè el mateix sistema els va expulsar i els va enviar al final de la cua. En el mateix comunicat, el consistori va lamentar "les possibles molèsties causades als usuaris en aquests primers instants" i va fer una crida "a continuar adquirint entrades per a tots els espectacles encara no exhaurits".
Les pròximes cites per reservar seient seran el 8, 10 i 16 desetembre. El primer està dedicat als actes gratuïts amb reserva prèvia, excepte els del Seguici. El dia 10 hi ha les reserves per a les actuacions dels balls parlats, Dames i Vells i lluïments del Seguici, i a partir del dia 16 es podran comprar les entrades per a la Sala Trono.
Convoquen una reunió «d'urgència» per resoldre els problemes de la venda d'entrades de Santa Tecla
Van ser nombrosos els tarragonins que es van quedar sense lloc als esdeveniments de la festa major per incidències tècniques de la plataforma de 4Tickets
ARA A PORTADA
-
El pare del menor mort oblidat dins d'un cotxe a Valls declara com a investigat per homicidi imprudent greu TarragonaDigital
-
«Els arbres que més al·lèrgies provoquen al Camp de Tarragona són el xiprer, el plataner i l'olivera» Sandra Pérez
-
-
-
Els ajuntaments de Montblanc i l'Espluga de Francolí avancen conjuntament per oferir millors serveis als veïns TarragonaDigital
Publicat el 02 de setembre de 2021 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat El sector hoteler de Tarragona preveu una temporada d'estiu estable amb reserves d'última hora
-
Societat L'Ajuntament de Reus i l'IISPV estrenen col·laboració per promoure la salut pública i la sanitat
-
Societat L'Ajuntament de Valls atorga cinc reconeixements a personalitats destacades de la ciutat
-
Societat Tret de sortida a la 20a edició de la Festalateva a Montblanc
-
Societat El monument al general Prim de Reus estarà en obres durant un mes
-
Societat Tarragona registra 12 morts atribuïbles a la calor durant l'última setmana