L'últim capítol de la temporada de 'Crims' arrasa quant a audiència. El programa de TV3 va escollir el cas de l'atracament de Valls, succeït l'1 de juny de 1985, per cloure els episodis d'aquesta temporada.
Segons fonts del programa, l'impacte de l'emissió d'ahir dilluns dia 24 d'abril va ser molt bo. En total, uns 816.000 espectadors van veure el programa en directe, amb una quota de pantalla del 24,6%.
De fet, l'emissió del cas vallenc havia aixecat molta expectació a la capital de l'Alt Camp i a tota la comarca, ja que l'atracament va esdevenir un dels fets més recordats de l'època. Concretament, l'1 de juny de 1985 es va produir un assalt a l'edifici del Banc de Sabadell que durant anys va ser recordat a la ciutat per l'espectacularitat dels fets.
Els lladres van entrar al banc amb la finalitat de robar, en una hora de molta concurrència. Quan la notícia es va escampar per la ciutat, les autoritats del moment es van personar al lloc dels fets i l'assalt es va complicar.
En aquest sentit, el governador civil de Tarragona, Vicente Valero, feia d'intermediari per alliberar els ostatges i va rebre dos impactes de bala que el van deixar ferit de gravetat.
Crims arrasa a Valls: Més de 800.000 espectadors segueixen el cas de l'atracament
Ahir, el programa va aconseguir una quota de pantalla del 24,6%
ARA A PORTADA
-
-
-
Cornudella de Montsant honra la memòria de Joan Busquets, l'alcalde republicà afusellat pel franquisme TarragonaDigital
-
Gir en el cas de la dona que va aparèixer morta en un barranc a Riudecanyes: detenen la seva parella TarragonaDigital
-
La inflació baixa lleugerament fins al 2,8% al novembre a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 17:58
Et pot interessar
-
Societat
La comunitat portuària de Tarragona es reuneix per celebrar la XXII edició dels Premis APPORTT
-
Societat
S'inicien les inscripcions a les activitats del nou trimestre del Centre Cívic de Valls
-
Societat
Presenten un nou llibre sobre la icònica Casa Navàs de Reus
-
Societat
Presenten «Veïnes, a peu de carrer», un homenatge a les dones referents de Reus
-
Societat Descens notable del Gran Recapte en les donacions d'aliments a les comarques de Tarragona
-
Societat
Pas endavant en la construcció dels nous equipaments al Carrilet de Reus
