Cunit ha habilitat dues cisternes per distribuir aigua potable als veïns afectats per les restriccions d'aigua d'aixeta. Un està ubicat l'avinguda de Rocaplana, al costat de l'escola Els Cossetans, i l'altre, davant la Masia Can Nicolau. Els punts es mantindran mentre durin els treballs per resoldre la incidència a la xarxa de subministrament, que afecta cinc sectors del municipi. A les mateixes zones s'ha posat un punt informatiu per a tots els veïns afectats.
Des del passat divendres els veïns dels sectors de Can Molas, el Rectoret, Can Nicolau, la Baronia i Can Torrents no poden usar l'aigua d'aixeta per beure ni cuinar. Això és així perquè als controls periòdics que fa l'empresa concessionària, Agbar, es va detectar una concentració de clorur de vinil superior als valors de referència.
Des de l'Ajuntament insisteixen que l'aigua sí que es pot fer servir per a la rentadora, regar les plantes o dutxar-se, però no se'n pot fer un ús alimentari. Jaume Casañas, alcalde del municipi, ha explicat que l'empresa concessionària treballa per resoldre la incidència "al més aviat possible". També s'estan gestionant les bonificacions en el rebut de l'aigua corresponent a aquest període.
Per a més informació o dubtes s'ha habilitat el telèfon 900 304 070 d'Agbar o es pot anar directament a l'Ajuntament.
Cunit habilita cisternes per subministrar aigua als sectors afectats
L'Ajuntament també assegura que es gestionaran bonificacions als rebuts
ARA A PORTADA
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
-
Incendi en un tren a Calafell: passatgers evacuats i circulació de Rodalies tallada TarragonaDigital
-
-
Intenten robar un cotxe patrulla de la Policia Local de Roda de Berà i els enxampen in fraganti TarragonaDigital
-
La Vella, la Jove de Tarragona i els Verds llueixen 5d9f i torres de 9 en la Diada de l'Arboç TarragonaDigital
Publicat el 17 d’abril de 2023 a les 07:46
Et pot interessar
-
Societat El carilló del Mercat Central de Tarragona torna a funcionar
-
Societat La Cambra de Comerç de Valls llança un curs gratuït d'instal·lacions elèctriques per a majors de 45 anys
-
Societat Reus multiplica per 13 les denúncies per llençar escombraries fora de lloc
-
Societat Entitats veïnals de Tarragona alerten del risc d'incendi i reclamen més manteniment dels boscos
-
Societat Xarxa Vendrellenca presenta propostes per a la nova ordenança de convivència i civisme
-
Societat Les obres del Fòrum de la Colònia tallen el carrer Cervantes de Tarragona