Cunit posarà bandes reductores de velocitat en diferents punts del municipi

També s'ha començat a asfaltar la C-31

Publicat el 10 de juny de 2022 a les 10:45

L'Ajuntament de Cunit ha anunciat la instal·lació de diverses bandes reductores de velocitat al municipi. És una actuació amb la qual es vol aconseguir que els vehicles circulin a menys velocitat. L'actuació es farà en diverses fases.

 

Les primeres que es posaran seran a l'avinguda de Tarragona, a la carretera de Sant Antoni i a la carretera que va a Clariana. En aquest últim punt, es posaran a la corba que hi ha al davant del cementiri. En una segona fase se'n posaran a altres punts del municipi, segons ha afegit el govern local.

 

La regidora d'Obres i Via Pública, Beatriz Luque, explica que la intenció és que «els conductors redueixin la velocitat» dels seus vehicles. Tant «en llocs on habitualment hi ha incidents, com en la resta de municipi».

 

Asfaltatge de la C-31

Aquesta setmana ha començat una altra actuació important pel que fa a la mobilitat a Cunit. Des d'aquest dijous 9 de juny s'ha començat a asfaltar la C-31 al seu pas pel municipi, després de les obres que s'han fet. Està previst que els treballs durin fins al 22 de juny.