Damià Amorós Rosanes ja és Fill Predilecte de Sarral. L'Ajuntament de Sarral ha decidit distingir el veí amb la màxima condecoració del municipi per la seva dedicació en l'administració local durant més de 42 anys. El sarralenc es va jubilar durant el passat mes de desembre.
L'acte públic de nomenament ha tingut lloc aquest passat dissabte dia 18 de març. S'ha dut a terme un concert de música de cambra a càrrec de l’orquestra Simfònica i Cor Treu-li la Pols al teu instrument.
L’acte ha estat organitzat per l’Ajuntament de Sarral en col·laboració amb altres entitats i empreses de la vila i ha comptat amb una gran representació del veïnat de la vila.
Damià Amorós és nomenat Fill Predilecte de Sarral
L'acte de la distinció va tenir lloc dissabte passat
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 20 de març de 2023 a les 13:30
Et pot interessar
-
Societat Tarragona amplia el Servei d'Urgències i Emergències Socials: les 24 hores del dia els 365 dies de l'any
-
Societat L'Ajuntament d'Altafulla anuncia la data de posada en marxa de la zona blava de Baix a Mar
-
Societat L'Ajuntament de Roda de Berà prohibeix fumar i vapejar a les platges del municipi
-
Societat L'Hospital Joan XXIII de Tarragona anuncia la contractació de 80 infermeres durant el mes de juliol
-
Societat L'aeroport de Reus programa 8.000 vols i 1,5 milions de seients aquest estiu
-
Societat L'Assemblea Veïnal de Cunit denuncia la supressió de punts de socorrisme a les platges del municipi