El carrer del Mar, al barri del Port de Tarragona, ha passat avui a ser tot d'un únic sentit. Operaris han pintat de color taronja algunes places d'aparcament que anteriorment havien servit per a càrrega i descàrrega o que donaven amplitud a una via que podia acollir dos vehicles alhora en sentit contrari, al tram entre el carrer Pere Martell i el carrer Jaume I.
D'aquesta manera, les places noves d'aparcament -que encara s'han d'acabar de polir- tindran una tarifa que s'assimilarà a la resta de la via: la de la zona taronja, és a dir, 1 euro al dia per als no residents i de 40 cèntims per als residents, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i de 16 a 20 hores.
El regidor de Mobilitat, Xavier Puig, ha assegurat a NacióTarragona que el canvi de sentit d'aquest tram del carrer es fa perquè fins ara el sentit de circulació era "absolutament il·lògic" ja que per seguir-lo calia trencar les normes travessant línia contínua.
El carrer del Mar de Tarragona serà tot d'un únic sentit
Operaris pintaven diverses places d'aparcament de zona taronja
Publicat el 05 de novembre de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Santa Oliva treballa en la millora dels polígons industrials del municipi
-
Societat Vimbodí i Poblet acollirà, per primera vegada, l'ordenació d'un capellà
-
Societat Jordi Pons deixa de ser director de la presó de Mas d'Enric del Catllar
-
Societat Un espectacle de drons clourà la 66a edició de la Fira Multisectorial de Cambrils
-
Societat Reus col·locarà noves llambordes Stolpersteine per recordar set deportats als camps nazis
-
Societat El centre de negocis de Cunit «i-Factory» estrena nou web