Els bars, cafeteries i restaurants de Valls gaudiran, un any més, de la gratuïtat de les terrasses. Així ho preveuen les ordenances fiscals de l'Ajuntament per a 2024.
En aquest sentit, el plenari ha aprovat mantenir la bonificació per a les terrasses dins de l’ordenança d’ocupació de la via pública, i per tant l’any que ve tampoc s’aplicarà la taxa.
La mesura, vigent des de la pandèmia de la Covid-19, va rebre els vots a favor del govern municipal de Junts per Valls i ERC, i també de Vox. Pel que fa a la CUP, van votar-hi en contra.
Els bars de Valls tindran, un any més, les terrasses gratuïtes
La mesura està prevista en les ordenances fiscals de 2024
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 07 de novembre de 2023 a les 13:25
Actualitzat el 07 de novembre de 2023 a les 13:26
Et pot interessar
-
Societat L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys