L'Ajuntament de Reus informa que ha entrat en vigor la modificació del reglament que ha reduït l'edat mínima per circular amb el sistema de bicicleta compartida, el servei de la Ganxeta, a partir dels 14 anys. Cal recordar que és recomanable l’ús del casc quan se circula amb bicicleta per la ciutat i que per a menors de 16 anys és obligatori.
[noticiadiari]99/15368[/noticiadiari]
L'empresa municipal Reus Mobilitat i Serveis ja està validant els usuaris pendents d'entre 14 i 16 anys, a partir de les dades identificatives que cal introduir en el moment de registrar-se a l’aplicació.
Daniel Marcos, president de Reus Mobilitat i Serveis, afirma que “s’acosta la Ganxeta als adolescents i joves, com a col·lectius clau per l'aposta present i futura de ciutat en termes de mobilitat sostenible, ciutat verda i per a la lluita contra el canvi climàtic".
També, amb l’objectiu de consolidar l’hàbit dels usuaris que utilitzen la Ganxeta per desplaçar-se per la ciutat, i tenint en compte que els ciutadans entre 14 i 16 anys no havien pogut fer-ne ús, s'ha prorrogat la promoció de gratuïtat fins al dimarts 9 d’abril. Així, amb el codi ESTRENA, l'usuari podrà fer tants viatges de 30 minuts com vulgui sense cap cost, i de manera diària.
Els menors de 14 a 16 anys ja poden utilitzar la bici Ganxeta a Reus
Els usuaris en aquesta franja d'edat han de dur el casc obligatòriament quan circulin per la ciutat
Ara a portada
-
-
Cultura Els joves de Tarragona llegeixen més que mai: l'auge lector que revoluciona llibreries i editorials Sandra Pérez
-
Cultura Les novetats literàries del Camp de Tarragona per triar i remenar aquest Sant Jordi 2025 Antonio Ramos Llauradó | Sandra Pérez | Albert Oliva
-
Cultura Sant Jordi a Catalunya 2025: un recorregut de propostes i activitats arreu del país Anna Mira Perich
-
Societat És cert que Sant Jordi va matar el Drac a Montblanc? Tota la veritat sobre la llegenda TarragonaDigital
Publicat el 18 de març de 2024 a les 15:15
Actualitzat el 18 de març de 2024 a les 15:16
Et pot interessar
-
Societat Arriba la 13a edició de la Fira del Vehicle de Valls
-
Societat Montblanc viu una Setmana Santa d’intensa activitat turística a les portes de la Setmana Medieval
-
Societat El Patronat Municipal d'Esports de Valls obre les inscripcions de la temporada d'estiu
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions