Els pressupostos de Tarragona «semblen Hamlet» segons Sandra Ramos (PSC)

El grup de l'oposició reclama que s'iniciïn les negociacions per part del govern

Publicat el 05 de novembre de 2020 a les 10:52
L'absència de negociacions per als pressupostos municipals de Tarragona "sembla Hamlet", segons la portaveu del PSC a l'Ajuntament, Sandra Ramos. "Fa mesos que denunciem manca de previsió i planificació respecte a moltes qüestions", ha assenyalat en roda de premsa telemàtica la regidora, que ha destacat que en altres municipis sí que s'estan produint aquestes converses.

Un dels suports clau per a l'aprovació serà la posició precisament del PSC, ja que la CUP cada cop es desmarca més de l'equip de Pau Ricomà. Només amb ERC, En Comú Podem i un possible suport eventual de Junts per Tarragona no en tindrien prou, mentre que pràcticament es descarta la suma amb Ciutadans o Partit Popular. En aquest sentit, Ramos ha afirmat que quan han demanat reunir-se per parlar dels comptes per al 2021 la resposta "és sempre la mateixa, que paciència". I la paciència comença a esgotar-se per als socialistes, que veuen que ja arribat el mes de novembre i no tenen cap detall sobre la proposta que presentarà el regidor de l'àrea de Serveis Generals, Jordi Fortuny.

Per tal d'aprovar-los, Sandra Ramos creu que haurien d'incloure un pla d'acció municipal i un pla d'inversions a quatre anys vista. Assegura a més que "el bus gratuït ara té més sentit que mai" i que el complex cultural que havia d'esdevenir la Tabacalera podria ser una realitat amb les noves inversions de l'Estat. Finalment, destaca l'ocupació i els serveis socials com a punts de reforç de cara al nou any. Segons el PSC, tan sols s'han executat el 8% de les inversions dels pressupostos de 2020, en ple context de pandèmia.