Excrements davant la seu de Vox a Tarragona amb motiu del dia de l'Orgull LGBTI

El carrer Soler ha quedat tot empastifat

Publicat el 28 de juny de 2023 a les 10:40
El carrer Soler s'ha aixecat aquest dimecres al matí amb un nou atac a la seu de Vox. No és la primera vegada que la seu tarragonina d'aquest partit d'extrema dreta apareix amb pintades, però sí que és novetat el llançament d'excrements, restes de fems i purins que no només han anat a parar a la façana de la seu sinó també a la vorera del carrer. Els Mossos d'Esquadra estan investigant el cas, però no han identificat encara els autors, si bé associen l'acció a la reivindicació del 28 de juny, dia de l'Orgull LGBTI.

I és que a banda dels fems, també s'hi poden veure algunes pintades amb missatges com "visca les bolleres" o "els fatxes necessiten teràpies de conversió". Tot i l'empastifada, davant la seu, aquest matí, no hi havia ningú netejant, una manera de fer que el partit ha repetit en diverses ocasions, donat que no és habitual que treguin ni les pintades ni les trencadisses, que en alguna ocasió afecten la via pública.

Els Mossos han rebut l'avís a dos quarts de nou, coincidint amb una jornada que reivindica els drets de les persones amb sexualitats i identitats de gènere no normatives. Precisament a partir de les 7 del vespre es durà a terme una manifestació que sortirà de la plaça dels Carros. A més de pintar la seu del partit, també haurien pintat en un bar propietat d'un membre de la llista de Vox per a les municipals.

Tot plegat, a les portes d'unes eleccions espanyoles que plantegen un escenari d'un possible pacte entre el PP i l'extrema dreta. Mentrestant, aquest passat 28 de maig la formació de Santiago Abascal va assolir representació en més d'una desena de pobles i ciutats de la demarcació, si bé sense opció a entrar a govern.
 

El carrer Soler ha quedat ben empasifat. Foto: Josep M. Llauradó