L'Ajuntament de Calafell ha iniciat una acció de neteja de la llera del torrent de la Casa Nova, al seu pas per Segur. Consisteix en l'extracció de la canya americana, una espècie invasora que, quan hi ha aiguats, és arrossegada i pot provocar taps i inundacions.
Perquè els efectes de la neteja siguin més duradors, els tècnics estan arrencant de soca-rel les canyes. L'actuació té un cost de 60.000 euros, dels quals el 80% van a càrrec de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA).
Fan una neteja de la llera del torrent de Segur de Calafell
Consisteix en una extracció de la canya americana, que pot provocar taps i inundacions
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 10:08
Et pot interessar
-
Societat Víctor Perales, nou president d'El Tomb de Reus
-
Societat Cambrils reforça l'impuls al comerç local amb un nou conveni amb la Unió de Botiguers
-
Societat Moisès Tarrés i la seva gossa Mel guanyen el Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Prades
-
Societat Cinc nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat La Serra de Montsant celebra 20 anys reintroduint la tortuga mediterrània amb més de 7.000 exemplars alliberats
-
Societat El Pla de Santa Maria programa la sisena edició de les Terrasses Musicals d'estiu